مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سفر کوفتی

1394/6/21 18:38
707 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قصد سفر به شمال رو کردیم 

چالوس بی صاحب که ترافیک بود از رشت اومدیم

لنگرود دیدیم مانی تب کرده

به هزار بدبختی تا رودسر اومدیم و یه جا گرفتیم 

چهار صبح با وجود استامینوفن 325 و سفکسیم و شیاف325 تب مانی شدید بود

رفتیم درمانگاه اما دلم نیومد تو شهر غریب آمپول بزنه بازم قطره و شیاف بزرگسال گرفتیم براش و استفاده کردیم

انواع نوشیدنی های یه هایپر رو گرفتیم تا هر کدوم میلش میکشه رو بخوره شش صبح تبش کمتر شد و خوابید

ده بیدار شد و بعد از صبحانه راه افتادیم سمت چالوس اما تو راه باز تب کرد و بعد از تنکابن نمیدونم چه شهریه که به اجبار یه ویلا گرفتیم و اومدیم و باباش رفت جوجه گرف زد و با کلی فیلم نهار خورد

بازم تب شدید کرد و اشک از چشمش میومد و نمیتونست نفس بکشه

با هزار بد بختی قطره استامینوفن رو بعد از قاطی کردن با مدل های مختلف آبمیوه در آخر با قرص جوشان خورد

تبش اصلا پایین نیومد و تو خواب براش با کلی مکافات و گریه و اینکه من فهمیدم چه کار میکنی شیاف گذاشتم اما هنوز تب داره

از نت کلی دعا سرچ زدم و براش خوندم

سفر کوفتمون شد جهنم تبش پایین بیاد برگردیم

تو رو خدا دعا کنید واسه عشقم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
22 شهریور 94 12:49
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری
نانا
25 شهریور 94 18:53
ای جان دلم سفر بهتون زهر شد که الهی الان خوب و سرحال باشه ، ولی تبی که قطع نمیشه حتما منشا عفونی داره ... حال من گرفته شد از مریضی گل پسر چه برسه شما ... بازم ان شا الله به خیر بگذره
مامان گیسو جون
26 شهریور 94 20:08
سلام عزیزم چی شده خیلی نگران شدم الان کجایی حال مانی جونم چطوره ؟ تو رو خدا یه خبر بده من که درگیر گندم هستم بچم بد جور اگزما شده حالا می آم برات می گم الان اومدم اسم یه دارویی رو سزچ کنم تا خوابه خیلی درگیرم به خدا وقت نمی کنم برم دستشویی باور می کنی؟
نسترن
27 شهریور 94 18:33
سلام عزیزم موافقی باتبادل لینک؟
خاله
2 مهر 94 14:51
فداتشم راستی لینکی خواستی بلینک عزیزم