مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

!!!!!

1394/7/4 18:52
460 بازدید
اشتراک گذاری

مرغمون تموم شده بود و یهویی دلم خواست شام مرغ درست کنم

رفتیم خرید و مرغ فروشی 

اولین با بود اینجا خرید میکردم

یه سوپر پروتیینی بزرگ

با کلی مشتری

به خاطر تو همیشه سعی میکنم گوشت و مرغ تازه بگیریم واسه همین بابات از یه جا خرید میکنه 

گفتم اینجا مشتری زیاد داره احتمالا مرغش تازه است

با این حال تاکید کردم که تاریخ روز باشه

آقای فروشنده هم گفت تاریخ روزه

اما وقتی برداشتمش دیدم خیلی تاریخ روزه 

دیگه از روزم اونورتره

امروز چهارم مهر ماهه اما 

1

ینی اینقد پیشرفت کردیم که در آینده زندگی میکنیم

خیلی خوشحالمخیال باطل

ببین چه مامانی داری تا چه حد به فکرتم که غذای سالم بخوریسبز

خدا خودش هوامونو داشته باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
5 مهر 94 8:35
یعنی کولاکیم به قول رامبد ما خیلی باحالیم !!!!
مامان گیسو جون
5 مهر 94 22:55
نانا
7 مهر 94 0:31
خود خدا هم مونده تو کار مون ...
شکوفه،مامان مانی و پانی
7 مهر 94 17:46
سلام عزیزم.خوبین؟ وااااای یعنی تا این حد ما به روزیم؟! در واقع ما به جای به روز بودن،به آینده ایم ظاهرا به هم نزدیکیم تا حدودی.آدرس بده ماهم از اونجا خرید کنیم
مامان گیسو و گندم جون
7 مهر 94 18:46
الهی شکر که خوبید ممنون سعیده جان شکر خدا با خواب شبش اصلا مشکلی ندارم روز نمی خوابه و خیلی بچم دل درد داره تنها هم هستم این بیشتر اذیت می کنه روز و شب هامون همه مثل هم می گذره