مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مامانم

1390/5/11 13:53
295 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم دیروز ظهر رفتیم خونهء مامانیم و شب هم همون جا موندیم و همون جا هم حمومت کردم اما تا صبح نخوابیدی و الان که اومدیم خونه با کلی کلنجار خوابت برد.

فردا ٢٦ سال از فوت مامانم (مامانی تو)میگذره و احتمالا دوباره بریم خونهء مامانی تا یه خیرات کمکش درست کنم.

به خاطر گرم بودن هوا نمیشه بریم بهشت زهرا.دلم میخواد برم سر مزارش و تو رو هم ببرم تا روحش خوشحال بشه و ببینه دختر کوچولوش که تو چند ماهگی تنهاش گذاشت مامان شده و از تنهایی در اومده.

بعدا میام و واست از فردا میگم

بووووووووووس

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني
11 مرداد 90 21:57
سلام مامان ماني خدا رحمت كنه ماماني رو ..... از طرف من ماني جون رو ببوسيد ....
مامان ماهان
11 مرداد 90 23:45
خدا بیامرزه مطمئن باش که مامانت الان خیلی خوشحاله عزیزم
مامان نیایش
12 مرداد 90 12:53
سلام خانومی ان شاءالله روح مادرت شاد باشه همیشه مطمئنا هم همینطوره و بادیدن نوه اش خیلی خوشحال شده
مهرنگار
13 مرداد 90 11:26
روح مادرتون شاد. نمي دونستم تو بچگي مامانتو از دست دادي. لطفا يه خورده عکس از ماني جون بذار دلمون براش تنگيده.............
مامان طاهره
13 مرداد 90 23:19
روح مامان شد ،چقدر دلم از خوندن پستت گرفت.