مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

غیبت

1390/5/17 16:36
301 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم این چند روزه اینترنتمون تقریبا قطع بود واسه همین چیزی واست ننوشتم اما بابات گفته دیگه قطع نمیشه.

روز جمعه افطار خونه عمه سمیه بودیم من و بابات هم که روزههههههههه

ساعت 22 اومدیم خونه تا تو اذیت نشی.

شب تا صبح نه تا ظهر یعنی ساعت 13 بیدار بودی و مامان دیگه هنگ کرده بود.

فدای یه تار موت اما خودت هم اذیت شدی.

دوباره تصمیم گرفتم که از شب بعدش حمومت کنم.

دیروز با نگار رفتیم خرید تا واست کالسکه بخریم آخه به خاطر کمبود فضا تو خونمون قراره با نیازت وسایل جانبیت رو بخریم اما به دلیل بیقراری های شبوونه تصمیم گرفتیم که زود تر کالسکه بگیریم تا تو رو توش بذارم و کمتر خسته شم.

دیشب حمومت نکردم اما خوب خوابیدی فکر کنم بیرون رفتن هم مثه حموم کردن باشه.

الان هم تو کالسکت جلوی تلویزیون خوابیدی.

خونمون خیلی به هم ریخته و کثیفه باید یه نظافت حسابی بکنم. بعدا میام و واست بیشتر مینویسم.

دوست دارم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر
17 مرداد 90 18:08
ای جونم خوب بخوابی خاله خوابای خوب خوب ببینی
منتظران لبخند خدا
18 مرداد 90 11:09
سلام مامان مانی ناز! حال گلمون چطوره؟ ایشالا که خدا سلامتی رو بهش ببخشه. کجایین کم پیدایین به ماهم سر بزنید. همین روزا قسمت جنجالی "نی‌نی قهرمان" در وب ما اکران میشه. پس منتظر کلیک‌های پر مهرتون هستیم. فعال باااااااااااااااای
مامان ماني
18 مرداد 90 14:42
الهي قربون ماني بشم ماني منم شب ها تا صبح نمي ذاره بخوابم و همش بيداره روز هم كه هر يك ساعت بيدار مي شه شير مي خواد ... هلاك يه خورده خوابم .... ماني رو ببوسيد ..... كالسكشم مباركه ...
مامان مريم
18 مرداد 90 14:43
سلام ... من خاله مانيم به سايت من هم سر بزنيد .... سلامت باشيد .....
مامان ماهان
20 مرداد 90 0:41
قربون جوجوی خودم برم خب لالا کنی عزیزم