مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

امروز

1390/5/20 17:21
1,201 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز خیلی آروم بودی .

از خواب که بیدار شدم تصمیم گرفتم یه دستی به سر و روی آشپزخونه بکشم(آشپزخونه تکونی)شیرتو دادم و رفتم و از بالا تا پایین همه جا رو تمیز کردم.

خیلی خسته شدم

وای دم عید با اون وضعیت چه جوری همهء این کارا رو کردم نمیدونم

چند باری صداتو شنیدم و بهت سر زدم اما تو باز میخوابیدی.

کارام که تموم شد بیدار شدی

بهت شیر دادم و گذاشتمت جلوی تلویزیون و رفتم که یه چیزی بیارم که با بابات بخوریم.

تنها گزینه اونم ساعت ١٥:٣٠ واسه ناهار تو ماه رمضون"تخم مرغ" بود.

اونم با کره

البته بابات یه کمی غر زد که تخم مرغ هم شد غذا؟

بعد از ناهار جاتو عوض کردم و شیر بهت دادم و یه کوچولو پودر زدم زیر گلو  وبغلت و خوابیدی.

ناخنای کوچولوت رو گرفتم.

امشب خونه عمه آمنه افطار دعوتیم ما هم که روزه

بعدا میام و واست میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بهارک
20 مرداد 90 18:02
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..خوشحال میشم ما رو لینک کنید..
مامان ماني
20 مرداد 90 23:44
سلام .... خوبيد .... مرسي كه بهم سر مي زنيد .... ماني جون هنوز شبا بيداره ...من روزي دو سه بار ماني جونو حموم مي كنم .... خيلي حمام كردن رو دوست داره .... البته با توجه به اينكه دكتر گفت چربي صورتش با حمام زياد مي ره و جوش مي زنه واسه همين هر چند وقت شامپو بهش مي زنم ....تا ماني جونم اذيت نشه .... نمي دونيد تا چند وقت بچه ها شبها بيدار مي مونن تا صبح .... خيلي شبها سخته چون من اصلاً عادت ندارم تو روز بخوابم .... خيلي اذيت مي شم .... ماني گلم رو ببوسيد ......
مامان طاهره
21 مرداد 90 15:43
آفرین به این پسر خوب که با مامانش همکاری میکنه.


مامان ماهان
21 مرداد 90 21:40
قربونت برم که لالا کردی تا مامانی به کاراش برسه آفرین خوش بگذره عزیزم
منتظران لبخند خدا
22 مرداد 90 10:38
سلام بر مامان مانی جون و بابی گرامیش و خود نازش! رمضان مبارک. راستی مامانش ممنون که اومدی و تو وب ما نظر دادی! بابا بی‌خیال بد آموزی! از لقمان پرسیدند: ادب از که آموختی؟ گفت: از نی‌نی قهرمان
خاله نی نی ناز
22 مرداد 90 17:07
salam azizam mer30 ke be weblogam sar zadidi elahi ghorboone mani khoshgelam beram ba oon zaboone nazesh...
مامان ماني
22 مرداد 90 22:18
سلام باباي ماني هم مي گه كه ماني دل پيچه داره شكمش خوب كار مي كنه ...... زياد هم ماني شير مي خوره ...... اگه راهي داره ممنون مي شم بگيد ....
مامان نیایش
23 مرداد 90 13:27
آفرین به این گل پسر آروم که مامانش رو خیلی دوست داره عکس هاتم خیلی ناناز شدن
مهرنگار
23 مرداد 90 16:36
ماشالله چه قند عسلي شده قربون اون خندههاش برم
آرتین خان
25 مرداد 90 2:10
همون تخم مرغش هم خوبه مگه بده؟ انقدر اینو به شوشو جونت بگو تا کم کم عادت کنه چرا که مانی جون الان دردسری نداره که یه کمی بزرگ تر بشه کارت ساختست اون موقع بیشتر تخم مرغ میخوری!!