مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

تنظیم خواب

1390/5/27 14:47
298 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم دیروز رفته بودیم خونهء مامانیم و مامانیم تو رو خوابوند و بهم گفت که تا تو تکون خوردی بهت شیر بدم و گوشهء بالشت رو تکون بدم تا دوباره بخوابی.

همین کارو کردم و موثر بود و سه ساعت خوابیدی

آخه مامانیم گفت گه باید خواب بچه رو بکشه تا عمیق بخوابه

افطار هم خونهء مامانیت دعوت بودیم

همه بودن و حسابی شلوغ بود

من که چیزی نخوردم و ساعت ٢١ اومدم پایین

بابات غذامو واسم اورد پایین

تو رو خوابوندم و خدا رو شکر خوب خوابیدی و فقط واسه تعویض پوشک و شیر بیدار میشدی

امروز هم خواستم با همون روش بخوابونمت که تو ساختمون خیلی سر و صدا بود و تو دوباره بد خواب شدی الان هم داری و دست و پا زدن به من اعتراض میکنی.

قربونت برم

خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فاطمه
27 مرداد 90 14:53
دمت گرم مامان مانی جون که مارو فراموش نمیکنی!!!!
مامان پارسا
27 مرداد 90 15:35
سلام مامانی همیشه هم دل خوش نباش که اگه روشی یک بار خوب جواب داد برای بار دوم هم خوب جواب بده امان از دست این بچه های تنوع طلب...... پسر شیرین و خواستنی دارین از طرف من ببوسش
سحر
29 مرداد 90 9:34
سلام جیگر مرسی که به یادمونی مراقب مانی جون باش بوسسسسسس
سارا
29 مرداد 90 16:16
سلاااااام عزيزم خوبي؟الهي قربونش برميادم مي افته به روزايي كه تو دل مامانش بود ... آخي چه زود گذشت خيلي ببوسش
آرتین خان
29 مرداد 90 23:08
ببوسش مامانی
منا مامان درسا
30 مرداد 90 10:53
منکه تو بارداریم خیلی کم خواب یا بهتره بگم شبا اصلا نمیخوابم و هر روز به زور از خواب بیدار میشم میام سرکار! همش به این فکر میکنم نکنه دخملی منم بدخواب باشه و بعد از به دنیا اومدنش هم از خواب خبری نباشه!
نانی
30 مرداد 90 22:01
ایشااله همیشه سلامت باشه
مامان ماهان
1 شهریور 90 0:05
الهی که همیشه سلامت باشه بووووووووووووووووووووس برای مانی نازم
خاله نی نی ناز
1 شهریور 90 8:47
salam salam azize dele khale khale ghorboone in shekle nazet bere ba oon zaboonet harmoghe in akso mibinam delam vasat ghash mire. salam azizam too in shaba doa yadet nare haaaaa rasti az eshgham bazam aks bezar