مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سه ماهگی

1390/6/8 11:14
192 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز سه ماهه شدی.

فردا تولد باباته

هر چی گفتم واسه تولدت چی بگیرم گفت هیچ چی.

تصمیم گرفتم شام مهمونش کنم.

آخه هوا یه کوچولو سرد شده و من هم تنهایی با تو نمیتونم برم بیرون پس قرار شده با بابات بریم بیرون البته اگه ناز نکنه و کادوی تولدش رو واسش بگیرم.

الان حسابی خوابیدی و من هم به خاطر سرد بودن خونه حسابی پوشوندمت.

عاشقتم

اصلا باورم نمیشه سه ماهه تو بغلمی

راستی این ماه ماهیه که خدا تو رو به ما داد

حضورت تو زندگیه من و بابات یه ساله شد

خدایا شکرت که یه ساله ما رو مامان  و بابا کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سارا-سبا
8 شهریور 90 21:08
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان: بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک عيدتون مبارك سارا - سبا