مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خستگی

1390/7/22 13:36
274 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم این روزا حسابی سرم شلوغه

بابات سرما خورده و بر عکس خودم وقتی مریض میشه خوش اشتها میشه و دائم باید ازش پذیرایی کرد.

خونمون هم حسابی بهم ریخته هست و قراره لوله کش بیاد ولوله های آب رو عوض کنه آخه جرم گرفتن.

همه چی بهم ریخته و من خسته هستم و کلافه.

نمیدونم بعد از لوله کشی چه جوری و از کجا شروع کنم به تمیز کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این روزا وضعیت نتمون هم داغونه و سرعتش حسابی پایینه واسه همین حس کانکت شدن رو ندارم

مامامن رو ببخش اما با این سرعت نمیشه چون تا میام وبت رو آپ کنم تو بیدار شدی و شیر میخوای و میخوای بغلت کنم.

خیلی دوست دارم عزیزم

بووووووووووووووس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر مامان آراد
22 مهر 90 14:49
نانی
22 مهر 90 17:00
خسته نباشی مامان گل. مانی جون چطوره؟ ایشااله همیشه سر حال و شاد باشین
سارا
22 مهر 90 18:35
سلام عزيزم خوبي؟چه خبرا ؟چيكارا مي كني؟مي شه بياي پيشم؟حالم بده
منامامان الینا
23 مهر 90 13:41
خسته نباشی مامان مانی
مامان آريا
23 مهر 90 16:28
سلام عزيزم
خسته نباشي، درک ميکنم خيلي تميزکاري با بچه سخته.
راستي گلم نمي دونستم شما نمي توني بياي تو وبلاگ پسرم p.m بذاري
وقتي صفحه نظرات باز شد اون گزينه که نوشته مشخصات شما حفظ شود رو تيک بزن بعد مطلب بذار کد امنيتي مياد.
اگر هم نشد همين که افتخار ميدي مياي به وبلاگ آريا ازت ممنونم.
بوس

خوشحالم که پیغامم بهت رسید آریا جونو ببوس

مامان نیایش
23 مهر 90 20:55
ان شا الله مشکلات بر طرف بشه و زود به زود بیای
مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 1:39
سلاااااام عزیزم خسته نباشی بوسسسس