مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

احساس مادرانه

1390/7/25 11:02
257 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

عزیز مامان

وقتی بغلمی و دستت دور گردنمه احساس میکنم ارزشمند ترین جواهر دنیا رو انداختم گردنم

وقتی بوت میکنم انگار که بهترین عطر دنیا رو استشمام میکنم

وقتی صدات به گوشم میرسه انگار که خوش ترین آهنگ دنیا رو میشنوم

وقتی اون انگشتای کوچولوتو میکنی تو دهنم انگار خوشمزه ترین خوراکی دنیا رو میخورم

وقتی با اون چشمای نازت نگام میکنی انگار که دنیا رو بهم دادن

واقعا که خدا دنیا رو بهم داده

تو دنیای منی

ازت ممنونم خدا جون

ازت ممنون مانی جونم

ممنونم که با اومدنت تو زندگیم بهترین حس دنیا رو بهم دادی

ممنونم که با دستای کوچیکت داری بهم کمک میکنی

ممنونم که موهای مامان رو میکشی

ممنونم که بهم چنگ میندازی

ممنونم که کاری میکنی که مامان روزی چند تا لباس عوض کنه

ممنونم که دیشب با بالا اوردن رو صورت بابات حسابی خندوندیم

ممنونم که زود کارایی که بهت یاد میدم رو یاد میگیری

ممنونم که جیغ میزنی و مامان رو میترسونی

ممنونم که میخندی و مامان رو خوشحال میکنی

واسه همه چی ازت ممنونم

حتی واسه نخوابیدنام 

نخوردنام

نگشتنام

که همشون فدای یه تار موت

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرتین خان
25 مهر 90 15:35
مثل همیشه زیبا نوشتی عزیزم هر جمله ای رو که خوندم گفتم ای ول آخه منم همین احساسات رو نسبت به آرتین خان دارم نمیگردم نمیپوشم نمیخورم و نه های دیگه ... اما باز همه رو به جون میخرم فقط به خاطر بهترین هدیه خداوند راستی مامانی عکس جدید مانی ما رو نذاشتی که .