مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مانی شش ماهه

1390/9/8 16:08
353 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم دیروز رفتیم خونه دایی کوروش

تولدش بود

فردا هم تولد منه

مامان فدات شه که امسال با همهء سالام فرق میکنه و یه هدیه از طرف خدا دارم

قربونت برم دیروز خودمو کشتم که نگام کنی یه عکس خوب ازت بگیرم اما نذاشتی

دایی میگفت تولد منه اونوقت همش از مانی عکس میگیرین

مامان قربون ناز کردنت

اینم عکس هفتهء پیش در حال کباب خوردنت

مانی جون داره کباب میخوره

اینم مانی شش ماهه

شش ماهگی

شش ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان خورشيد
8 آذر 90 13:44
عزيزم چه چشمهاي نازي داره. دو تا خورشيد تو چشماش مي درخشه. الهي بلا ازش دور باشه.
نارینه
8 آذر 90 21:45
تولدت مبارک خانومی ماشالله چه ناز شده این بزرگ مرد کوچک !!
مامان ماني
8 آذر 90 21:45
شش ماهگيت مبارك عزيزم ...... دوست دارم قربون اون شكل نازت بشم ..... خيلي دوستش دارم .... مي بوسمش از راه دور ....
mahshid
9 آذر 90 11:04
سلام عزیزم اول از همه تولد مبارک ایشالله همیشه سایت بالاسر مانی جون باشه و زندگیت هر روز شادتر و قشنگتر از دیروزت باشه
بعدشم از طرف من مانی یه ماچ گنده بکنش حسابی خوردنی شده ماشاااااااالله


ممنون مهشید جونم
بابا ما چه طوری جبران کنیم
کجا بیایم به شما سر بزنیم؟
Marzieh
9 آذر 90 11:52
salam doost joon, tavalodet mobarak, porside boodi chera enghad tavalode nikano dir khabar dadam akhe tehran naboodam va dastresi be net nadashtam, weblog ham ke balad nistam dorost konam, daram barash minevisam to ye daftare ghashang, rasti type farsi ham bayad kar konam.
rasti mani joon sare vaksane 6 mahegi chetor bood?


الهی که سلامت باشی
ای بابا میخوای خودم واست یه وب میسازم
تو رو خدا یه کاریش بکن ما این نیکان جونمون رو ببینیمو از اوضاع و احوالش با خبر شیم
راستی مانی جونم این دفعه از چهار ماهگیش حالش بهتر بود
البته استامینوفنش رو هم میخوره البته با زور آب و موز
من واست یه وب باز کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Marzieh
9 آذر 90 11:53
هر تولد آغاز قصه ایست قصه ات بی غصه باد
خاله ستاره خانوم
11 آذر 90 14:14
سلااااااام عزیزم تولدت مباااااااااارک مانی جونم مرد شده هااااااااااا دیگه یواش یواش داره میشه آقا عزیزه دلم دوستون داااااااارم
Marzieh
12 آذر 90 17:10
salam, fadat sham golam, to kheili lotf dari, mamnoon
akh jigare maniro vaghti dare kabab mikhore
rasti halesh behtare ishala?


mamnoon marzeyah joon
are khobeh
nikan joon chekar mikoneh khobeh
مامان ماهان
13 آذر 90 15:15
تولدت رو با تاخیر تبریک میگم الهی 120 ساله بشی عزیزم