مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

13 ماهگی

1391/4/8 20:52
350 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان 13 ماهگیت مبارک

خیلی حرفا واست دارم

اول هفتهء گذشته بابا ماشینو فروخت

مامان غمگین شد

آخر هفتهء گذشته بابا یه ماشین بهتر خرید

مامان شاد شد

اما یه چیزی این وسط هست که این غم و شادی رو بی معنی میکنه

اونم تو هستی

مامان با ناراحتی تو خیلی زیاد غمگین میشه و با خوشحالی و سلامتی تو خیلی زیاد شاد میشه

((خیلی=بینهایت-غیر قابل تصور))

این روزا تو راه رفتن خیلی پیشرفت کردی

شیطنت هات زیاد شده

قربونت برم مهربون اما دست بزن داری بد جور

البته فقط مامان و بابا رو میزنی و وقتی ما گریه میکنیم میبوسیمون و گریه میکنی

راستی چند روز پیش واسه اولین بار بهت ماهی دادم

هنوزم واسم سخته که بهت غذای سفره بدم و برات جدا غذا درست میکنم و از غذای سفره یه کوچولو بهت میدم

اینم بگم که علاقهء زیادی به حمل هر چی دم دستت بیاد داری و اگه بشه می ایستی و میبریش بالای سرت

فلا همینا رو یادم میاد

راستی سر فرصت عکساتو میذارم

کامپیوترمون دوباره خرابه و از قدیم هم گفتن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره فعلا کم آپ میشم و واسه همین فراموش میکنم اما از تمام کارات عکس و فیلم میگیرم گه بزرگ شدی ببینی چه ها میکردی

امروز به مناسبت 13 ماهگیت رفتیم و واست تاب خریدیم کلی هم دوسش داری و باهاش کیف میکنی

قربونت برم من کوچولو

عاشقتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی
8 تیر 91 22:12
سلام عزیزممممممممم بروزم میاین؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 تیر 91 9:10
13 ماهگیت مبارک گل پسر
نارینه
9 تیر 91 23:28
مبارکه ... هم 13 ماهگی ... هم ماشین جدید ... زود درست کامپیوتر رو ... ما عکس میخواییم !
مامان محمد و ساقی
12 تیر 91 0:26
سلام.13 ماهگیت مبارک خوشگلم.
مامان ماهان
18 تیر 91 17:04
13 ماهگیت هم مبارکه شیرین من