مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

دارم میمیرم

1391/5/2 13:04
302 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم سه روز حال مامان بده

دارم میمیرم

معده ام داغونه

هیچی نمیتونم بخورم

و چون من نمیتونم قرص بخورم دکتر هم نمیرم

خود آزاریه دیگه

فقط دوغ میخورم که واسه تو شیر داشته باشم

حالا فکرشو بکن تو این اوضاع یه چیزی خیلی جالبه

من خیلی میوه دوست دارم حاضرم غذا نخورم و فقط میوه بخورم

خودمون که میوه داشتیم هیچ مامانیم هم واسمون آورد و دیشب هم مامانی تو کلی میوه اورد

میدونم که اگه بخورم میمیرم اما خدا کنه بتونم خودمو کنترل کنم

راستی دیروز با این حال بدم رفتیم خونهء مامانیم آخه قرار پارک گذاشته بود

آتوسا و مهبد و تو

کلی بازی کردی

شب بیهوش شدی و تا صبح تکون نخوردی

بعد عکساشو میزارم

فعلا

دوست دارم نازنینم

بوووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

محبوب
2 مرداد 91 13:30
عزیزم امیدوارم زود خوب بشی چون نی نیا طاقت مریضی مامانا رو ندارن
نارینه
2 مرداد 91 17:41
ما خودمون دکتریم ... یه وقت نری دکتر هااااااااااا
نارینه
5 مرداد 91 0:26
بهتر شدی ؟؟
مامان محمد و ساقی
5 مرداد 91 1:17
ایشاا... زود خوب میشی.چرا نمیتونی دارو بخوری؟ آمپول چیییییییییییییی؟