مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عاشقانه

1391/9/16 15:43
268 بازدید
اشتراک گذاری

سرتو میذاری رو بالشم

صورتت رو میچسبونی به صورتم

چشماتو باز و بسته میکنی و مژه هات گونه امو قلقلکک میده

تند تند نفس میکشی و منتظری یه چیزی بگم

ساکت میمونم و از صدا و گرمای نفست لذت میبرم

صبرت تموم میشه و میگی که شیر میخوای

این یعنی تو منت کشی کردی

بعد از اینکه واسه خوابیدنت ناراحتم کردی و دعوات کردم اومدی که آشتی کنیم

تا شروع کردی به شیر خوردن خوابت برد

مثه یه فرشته تو بغلم خوابیدی

بوسه بارونت کردم

خیلی دوست دارم و میدونم که اگه سر وقت نخوابی بد اخلاق میشی و بیشتر از من خودت اذیت میشی

ممنون که مامان رو بخشیدی

این بهترین حس دنیاست

خوشبختم که مامانتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ماني مسافر كوچولو
17 آذر 91 11:52
سلام مامان گلي خوبي چقدر راحت وخوب مينويسي من شير دادن به بچه رو دوست داشتم با اينكه خيليا گفتن شير خشك بده ولي من ندادم الان هم از اينكه بهش شير ميدادم لذت ميبردم ماني بوس وبوسسسسسسس
آرتین خان
17 آذر 91 12:16
آرتین منم سرماخورده ایشالا که مانی جون ما زود زود خوب بشه
نارینه
17 آذر 91 12:59
چه مادرانه ی زیبایی ....
مرضیه
17 آذر 91 17:25