مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

داري ديوونه ام ميكني

1392/1/31 15:07
293 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم داري ديوونه ام ميكني

ديشب ماكاروني درست كردم و برديم بالا اما لب نزدي و آخر شب دوباره اوردم اما نخوردي امروز صبح هم صبحانه به زور دو تا قاشق شير بيسكوييت با بادوم و پسته خوردي و ناهار هم نخوردي كلي دعوات كردم اما گريه كردي و نخوردي

گفتم حالا كه نميخوري برو تو اتاق بشين تا قيافهء مردنيت رو نبينم و تو هم رفتي و نيم ساعت بعد اومدي و يه كمي گريه كردي آخه خواستم بهت غذا بدم

با ديدن گريه هات عصبي شدم و گفتم برو تو اتاقت برو تو تختت بخواب و تو هم رفتي

5 دقيقه بعد اومدم يواشكي نگات كنم كه ديدم خوابيدي

واسه اينكه غذا نخوري رفتي و خودت خوابيدي

اونقد عصبي شدم كه چشمم تيك گرفته و داره عذابم ميده

آخه مامان جون اين چه كاريه پسرم!!!

چرا آخه غذا نميخوري؟؟؟؟

خسته ام خيلي خسته ام

با اين كاراي تو خيلي تحت فشارم و دارم داغون ميشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان حسام كوچولو
31 فروردین 92 15:45
دركت مي كنم منم با پسرم از اين مشكلا دارم
مرضیه
31 فروردین 92 15:53
تو که داری کار خودتو میکنی؟ مگه قرار نبود بی توجه باشی خیلی سخته میدونم ولی خواهشا تمرین کن باور کن این راهش نیست مانی از تلاش تو لذت میبره و به نخوردن ادامه میده خداوکیلی همیشه هم اینطوری نیست خیلی وقتا نوشتی که غذاتو خوب خوردی ولی ما (خودمو میگم) فقط منفیها یادمون میمونه. در مورد کامنتت خیلی ممنون. یعنی جراح پلاستیک براش بخیه زد؟ من نمیدونستم اونام اینکارو میکنن . بخیه چشمی چیه؟ من که اونقدر هول بودم و حالم بد بود فکرم به اور1انس کلینیک نزدیک خونه فقط افتاد. آتوسا چند تا بخیه خورد کی جاش خوب شد؟ اگه زحمتی نیست ممنون میشم اسم کرمو بگی و اینکه چندبار میزد بوووووووووووس
آتيلا جون و مامان شيما
1 اردیبهشت 92 11:44
سلام مادر خانومي... منم همين مشكل و با پسري دارم... ايشون هم لب به غذا نميزنه و خدا ميدونه از چه ادا و اطوار هايي در نميام تا دو قاشق غذا بدم بهش... خودت رو ناراحت نكن ... نبايد بزاريم بچه متوجه اين بشه كه غذا خوردن يا نخوردنش باعث مورد توجه قرار گرفتنش ميشه... كه اينجوري براي اين كه در مركز توجه هات باشه غذا نميخوره و با اين كار كه پدر يا مادر حتي دعواش هم كنن لذت ميبره كه اين مسئله مسئله ي مهمي پس من غذا نخورم... همچنين طبيعت بچه ها رو كه خوب ميشناسي همهشون لج بازن ،پس حساسيت شما باعث لج بازي و غذا نخوردنش ميشه... سعي كن خودت رو بي اهميت نشون بدي ... انشاا... كه جواب بگيري...
نارینه
1 اردیبهشت 92 20:18
منم همیشه همین شکلیم که تعریف کردی ... ولی باید سعی کنیم به سختی هم که هست به خودمون مسلط بشیم .... این داد زدنا روی بچه ها خیلی تاثیر بدی داره ... خدا کمکت کنه عزیزم ... همیشه توی اینجور وقتا به خودم دلداری میدم که بچم سالمه و فقط یه کم بدغذاست !! اینجوری حالم بهتر میشه
مامان گیسوجون
1 اردیبهشت 92 21:56
سلام دوستم خوبی ؟ می دونم چه حالی داری منم جدیداً درگیرم ان شاا... که زودتر این حالت برطرف بشه ببوسش
منا مامان الینا
2 اردیبهشت 92 9:13
سعیده از دست تو آخه چرا اینقد این پسرمون را اذیت میکنی؟!!!! خوب اگه گشنه اش شه خودش میخوره دیگه دیگه! شربتهای مولتی ویتامینهای خارجی بهش میدی؟ من شنیدم میگن اشتها آور هستن راستی نگفتی تو زیتون اومدی؟نکنه اومدی باشی اینجا صداش را در نیاوردی؟
مامان گیسوجون
2 اردیبهشت 92 12:32
سعیده جونم آخه بچه ها باید روابط اجتماعی یاد بگیرن و با هم بازی کنن اگه قرار باشه تو پارک هم فقط با من بدو بدو کنه و بازی که نمی شه روبروی خونمون مهد کودک می خوام روزی چند ساعت ببرمش اونجا اگه خدا بخواد اما هنوز یه کم دو دلم
مامی کوروش
2 اردیبهشت 92 14:33
و این داستان غذا نخوردن بچه ها ادامه داره و مادرها فقط حرص می تونن بخورن !! واقعا حالت رو می فهمم عزیزم
مرضیه
2 اردیبهشت 92 16:20
سعیده جونم سلام خوبی؟ مانی جون خوبه؟ خیلی ممنون از کامنتت و توصیه هات اگه میدونستم اونام اینکارو میکنن حتما اونجا میبردم البته منم 100 تومن دادم فکر کنم پرستار بخیه کرد نمیدونم خودش که از خودش تعریف میکرد حتما میخرم براش برام دعا کن جاش زود بره و نمونه ...... ای کاش اینجوری نمیشد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 اردیبهشت 92 8:42
عزیزم میدونم چی میگی آرتین یک هفته ای که مریض بود همینطوری بود و کلی عذاب کشیدم. انشالله که زود به غذا خوردن بیفته
منا مامان الینا
3 اردیبهشت 92 9:25
اون خصوصی بود سعیده جونم
مامان مانی مسافر کوچولو
4 اردیبهشت 92 19:30
سلام چطوری؟اینقدر حرص نخور مانی من 12 کیلوش هست دکتر میگه خوبه چرا میخوای بچه بخوره عزیرم اصرار کنی بچه کمتر میخوره بهش بگو غدا بخور اگه نخورد جمش کن ببر گشنش شه غذا میخوره تازه لاغری خیلی بهتر از چاقیه به منم میگن بچت لاغره ولی چیکار کنم حساسیت نداشته باش خودت بشین بخور مانی هم میاد پیشت میشیه میخوره
شبنم
5 اردیبهشت 92 16:21
خصوصی هاتون رو چک کنید لطفا.
مامان مانی
8 اردیبهشت 92 9:25
سلام مامان مانی امیدوارم شما و مانی و بابا جون سرحال و شاد باشی عزیزم به نظرم نباید سر مانی داد بزنی و دعواش کنی اینطوری بدتر می شه عزیزم شاید اگه گشنش بشه بیاد و غذا بخوره اینجوری لجباز می شه ..... مانی هم بد غذاست و فقط شیر منو می خوره اما گاهی اوقات خودش هم همکاری می کنه و خوب غذا می خوره شاد باشی عزیزم ... غصه نخور درست می شه .....
منا مامان الینا
8 اردیبهشت 92 10:07
سعیده جونم کجایی مامانی ؟ مانی بهتر شد غذا خوردنش یا هنوز داره حرصت میده؟ خصوصی داری عزیزم
خاطره
8 اردیبهشت 92 16:47
اکثر بچه ها بد غذا هستناینقدر خودتو اذیت نکن آخی گناه داره دلت میاد هنوز خیلی کوچیکه
مرضیه
11 اردیبهشت 92 12:31
روزت مبارک مامان سعیده (از طرف مانی )
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 12:38
ای وای پس تو کجایی؟ چقدر ما هی بیایم و ببینیم تو نوشتی که داری دیوونه میشی !!!!!!!!!!!!!!
منا مامان الینا
11 اردیبهشت 92 12:39
عزیز دلم سعیده جون روز مادر را به تبریک میگم و بهترینها را برات آرزومندم
مريم مامان آريا
11 اردیبهشت 92 17:16
سلام عزيزم روزتون مبارک
نارینه
13 اردیبهشت 92 1:57
روزت مبارک بهترین مامانه دنیــــــــــــــا
نارینه
13 اردیبهشت 92 1:58
بیا این پست رو عوض کن ... لطفا !!! دلم گرفت از بس اومدم دیدم تیترشو ... بچم اینقدرا هم حرص بده نیستا !!
مامان امیر حسین
13 اردیبهشت 92 19:50
مامانش ناراحت نباش بچه ها گاهی اینطوری میشن.تو این دوران سعی کن به روی خودت نیاری و بی اهمیت باشی.فقط واسش غذاهایی رو که دوست داره درست بکنی.هرچند که میدونم بی اهمیت بودن ما مادرا کار خیلی سختیه