مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

برای یه دوست+دوستای بلگفایی

1392/7/9 17:48
235 بازدید
اشتراک گذاری

مامی کوروش

دوست عزیزم

ممنون بابت سر زدنت به وبمون و کامنتای قشنگت

خانومی منم بهت سر میزنم اما انگار کامنتام نمیاد

چند بار چک کردم اما تو قسمت نظراتت کامنتای من نبود


دوستای بلاگفایی عزیز:

بلاگفا برای کامنت گذاشتن بهم کد امنیتی نمیده و باید چند بار Page باز کنم تا یه بار کد بده

البته بازم فکر کنم کامنتام نمیاد

به هر حال من به همتون سر میزنم و پستاتون رو هم میخونم

امیدوارم این مشکل هر چه زودتر حل شه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

marzieh
9 مهر 92 21:16
گلم منم خیلی وقتا مثل همین امروز اومدم واسه کسی کامنت بزارم آخرشم کد نداد بیخیال شدم. ازت کامنتی راجع به کد نداشتم. والا نیکانم از این بازیا خیلی دوست داره و از شادی!! جیغ میزنه و غش میکنه از خنده ولی من از وقتی از اون روانشناس که قبولش دارم شنیدم کمتر اینکارو میکنم و نمیگم میخورمت و ... ولی حریف بقیه نمیشم. (بابام میگه بچه داره کیف میکنه! )
مامان اهورا
11 مهر 92 13:55
هر وقت این مشکل پیش اومد کافیه یک بار کلید اینتر روی صفحه کلید و بزنی...اون وقت کد ظاهر میشه.
HeLeN
11 مهر 92 19:15
این از مشکلات بلاگفاس حتما باید چیزی بنویسی تا کدش بیاد(شکلک خالی هم نمیشه مگر اینکه چیزی بنویسی و وقتی کدش اومد پاکش کنی) اما گاهی همباید ه بار رفرفش کنی یا بهتره توی اون پست نظر نذاری فقط گاهی اینطوری میشه که به خاطر کند بودن سرعت بلاگفاس(فقط گاهی) من خودم 16تا وب توی بلاگفا دارم ولی این وبم(واسه خواهرم)توی نی نی وبلاگه خوشحال میشم سر بزنی
مامان حسام كوچولو
12 مهر 92 11:01
سلام ما اومديم با يه پست پر بار . قدم رو چشمامون بزاريد و تشريف بياريد بهمون سر بزنيد.
مامی کوروش
13 مهر 92 10:17
عزیزم من از جانب بلاگفا عذر می خوام ، ضمنا شما کامنت بذاری و نذاری عزیزی
مامان اهورا
14 مهر 92 1:19
پست جدید کو؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نارینه
14 مهر 92 1:31
منم همین مشکل رو دارم با وب دوستام ... تنها نیستی !
منا مامان الینا
15 مهر 92 12:36
سلام عزیز دل نی نی وبلاگی من حق داری ناراحت باشی بخدا اینروزا دل و دماغ هیچی ندارم حتی شبنم هم بقیه دوستام میان میگن که پست گذاشته و میرم میخونم دلم واسه مانی و فضولیاش تنگ شده عسیس دلم راستی جریان چیه چرا اینجا رمز دار شده؟؟؟؟؟
❤دو نیمه قلبم❤
15 مهر 92 12:37
سلام حتما" گلید اینتر رو امتحان کن بهت کد میده