مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

هفته 30

1390/1/7 0:50
223 بازدید
اشتراک گذاری
مانی جونم امروز وارد ۳۰ هفته شد الان ساعت ۳۵ دقیقه است تازه از بالا اومدیم پایین گفتم شاید صبح نشه پست گذاشت واسه همین الان اومدم نشستم پای کامپیوتر غروب شنبه رفتیم بالا و تا ساعت ۲۱ نشستیم بابای مانی جون به مامانی مانی جون گفت شام چی دارید گفت هنوز تصمیم نگرفتم بابای مانی جون هم گفت شام همه مهمون من. دو تا از عمه های مانی جون هم بودن هر چی اصرار کردیم بریم بیرون گفتن ما خسته ایم زنگ بزن بیارن وای که چقدر طول کشید من که داشتم از گرسنگی غش میکردم مانی جونم هم هی وول میخورد فر کنم اونم غذا میخواست بعد از شام و میوه خورن اومدیم پایین. وای که چه خوبه بدون زحمت پختن و ظرف شستن و به دور و بری ها هم زحمتش رو ندادن غذا بخوری
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مونا (مامان النا)
7 فروردین 90 3:33
مبارکت باشه عزیزم ایشالله همه ی نی نی ها به موقع بیان دنیا من تو یه همچین روزی النا رو دنیا آوردم. دقیقا" روز اول هفته ی 30 بچه ام 950 گرم بود خیلی خیلی مواظب خودت و نی نی ات باش عزیزم سعی کن زیاد غذای بیرون نخوری!!! آفرین مامان گل من میدونم هر یه روز بیشتری که نی نی تو دلت باشه چه نعمتیه قدر لحظه لحظه شو بدون میبوسمت عزیزم
سارا
7 فروردین 90 10:44
مبارک باشه عسل خاله 30 هفتگیت زود بیا پیش مامانی که منتظره
مامان فرشته
8 فروردین 90 18:41
راستی راستی دیگه چیزی نمونده ها خدا رو شکر ان شاا... بقیه راه رو هم به سلامتی طی کنی