مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

نظرات (18)

marzieh
9 خرداد 93 10:47
مانی عزیزم تولدت مبارک ایشالله سالیان سال عمر با برکت و با عزت داشته باشی در کنار مامان و بابا برات بهترینهارو آرزو میکنم
هستی
9 خرداد 93 21:21
مـا را اسیــر نــاز نگـاهـت نــوشتـه انـــد مـا را خـمار چـهــره ی مـاهــت نــوشته انـد مولا ؛ وقــت آمــدنـت دیـــــر شــد، بــیــا ایـن دل ، در انتظار فــــرج پـیــر شـد، بــیــا
نانا
10 خرداد 93 0:42
ایشالله 120 ساله بشی ناز پسر
ﻓَﺮے ﻣﺂ
11 خرداد 93 8:49
ای مامان ِ با سلیقه این عمسها چیه سر صبح می ذاری آدم گشنه اش می شه ؟ حالا کو تا نهار ؟ مبارکت باشه عشقم
شکوفه،مامان مانی و پانی
11 خرداد 93 10:18
سلام عزیزم.خوبین؟ الهی بگردم.انشالا که زود زود خوب شه گل پسر. به خدا تو فکرتون بودم.ولی فرصت نشد سر بزنم. مانی جونم،معلومه که خیلی آقایی که دست به چشمت نمیزنی و داری تحمل میکنی. آفرین عزیز دلم.میبوسمت گلم.
شکوفه،مامان مانی و پانی
11 خرداد 93 10:36
گل پسر خوشگل تولدت مبارک. الهی که ۱۲۰ ساله شی در کنار پدر و مادرت عزیزم.
منا مامان الینا
11 خرداد 93 13:17
سلام مانی گلم عزیز دلم تولد مبارک پسر خردادی نازم
منا مامان الینا
11 خرداد 93 13:19
سعیده جون ممنونم که جویای حالم بودی هفته قبل الینا مریض شد و بستریش کردم بیمارستان یه هفته مهمون بیارستان بودیم دیگه دل و دماغ نوشتن تو وبلاگ رو ندارم خسسسسته م خیلی مانی خوشکلم رو ببوس و مواظبش باش
مامان گیسو جون
13 خرداد 93 0:42
سلام گلم بازم تولد مانی جونم مبارک باشه دوستم معلومه خیلی زحمت کشیدی کاش می گفتی اونا چیه رو میز خخخخخخخ من متوجه نشدم دستت درد نکنه الهی 120 سالگیش رو جشن بگیری خصوصی
خاله محمدطاها
13 خرداد 93 10:17
تولدت مبارک خاله جون انشاا... 120 ساله شی دست مامان جونم درد نکنه چه تولد خوش مزه ای داشتی مامان جون ماچ مخصوص تولدت مانی جون یادت نره
رز مامان مهرسا
17 خرداد 93 8:09
مانی عزیزم تولدت مبارک
خاطره
18 خرداد 93 3:38
سلام دوست عزیزم خوبی ممنون از محبتت گلم قبلنا بیشتر وقتام رو اینجا می گذروندم اما الان خیلی کم وقت واسه اومدن و سر زدن به دوستام دارم و شرمنده همتون هستم خواهرزاده هام هم خدا رو شکر خوبن و خیلی خیلی شیطون پیش فعال شدن حسین نزدیک 5 سالشه و علی وروچک همین روزا تولد 3 سالگیش بود بچه ها زود بزرگ شدن هزارماشالله مانی جونم هم بزرگ شده و همسن علی ما شده تولد عشق زندگیت مبارک از طرف من مانی ناز و خوشگلم رو ببوس قیافش عین کوچیکیهاش تو دل برو هست هزار ماشالله خدا حفظش کنه
مامان مانی
18 خرداد 93 14:02
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله شی
منا مامان الینا
21 خرداد 93 13:32
سعیده جونم رمزت رو عوض کردی؟؟؟؟
مامان آرتین
1 تیر 93 9:17
موفرفری من تولدت مبارک سعیده جان ببخشید خیلی وقته بهت سر نزدم. شرمنده درگیرم. مثل اینکه رمزت عوض شده، درسته؟ رمز میخوام
عرفانه
2 تیر 93 12:44
دلم کیک میخوادددددددددددد
❤مامان محمد و ساقی❤
4 تیر 93 0:16
سلام خوبین تولد مانی جان مبارک باشهایشالله دومادیش ببخش که دیر اومدم برای تبریک...خودت میدونی که مدتی اینجا نبودم خیلی از پستها رو هم نخوندم و ایشالله سرفرصت دوباره میام مانی جون دوست دارم
مامان
4 تیر 93 19:09
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com تولدش مبارک من رمزو ندارم