مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

شيرين مامان

1393/5/29 14:17
361 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

قربون حرف زدنت برم

هر روز يه كلمه جديد و جالب ميگي و منو كلي ميخندوني

همين الان كامپيوتر رو روشن كردم و اومدم سمتت كه بوست كنم

گفتي:برو كارتو انجام بده ديگه

ديروز هم از خواب بيدار شدي و بهت گفتم بيا بريم دستشويي

گفتي:خوابم مياد

گفتم:تو كه تازه از خواب بيدار شدي

گفتي:از دهنم خوابم مياد"خميازه كشيدنت رو ميگفتي"

ميگم:ماني موهاتو كوتاه كنم.كچلت كنم

گريه ميكني

ميگم:چرا گريه ميكني مامان؟!!!

ميگي:تو ميخواي منو كچل كني؛برام سيبل بذاري،من برم مثه آمن(آدم)بدا يكي رو بكشم!

واي خداي من اين چه حرفيه ميزني مامان اينو از كجا در آوردي

جواب ميدي:از تو فيلما

حالا خوبه ما هر فيلمي رو نگاه نميكنيم و اگه همچين صحنه اي باشه ميزنيم جاي ديگه

بعد از جند روز مريض بودنت و آنتي بيوتيك خوردنت داشتيم با بابات حرف ميزديم كه گفتم ببين بچم آب شد

يهو گفتي:مگه من بستنيم كه آب شدم

كنار بابات نشسته بودي كه سمت راست سرت رو بوس كرد.دست كشيدي رو لپ سمت چپت و پاك كردي و تا ديدي بابات نگاهت ميكنه گفتي:منو رژ لبي كردي(هر كي بوست ميكنه پاك ميكني)

الهي من فدات شم كه ميدوني چه كار كني كه كسي ازت دلخور نشه

از صبح هي گفتي من شير بستني ميخوام؛گفتم به بابا ميگم بستني بخره

بابات كه داشت ميرفت بيرون گفتي:بابا ساعت چند مياي

باباتم از اين حرفت تعجب كرد و من با پچ پچ بهش گفتم بستني كاكائويي ميخواد با شير بخوره واسه همين ميگه ساعت چند مياي كه بستني بياري

يهو گفتي نه من شير بسنتي نميخوام

من بستني ترشي ميخوام(ههههههههه اين بار بلد نبودي چه جوري بايد موذي بازي در بياري)

بردمت بالا كه با متين بازي كني

با تبلتش اومد جلوتو گفت من تبلت دارم بهت نميدم ببين

تو هم گفتي من نميخوام ازت بگيرم

رفتيم پشت بوم و داشتيم ذغال درست ميكرديم يهو رفتي و يه فلفل دلمه اي چيدي و تو يه چشم بهم زدن همشو خوردي

بعدشم چوبش تعارف ميكردي به منو ميگفتي مامان بيا بخور ديگه خوشمزه است"مرسي از اين همه محبت"

بابات ماشينو فروخته و من داشتم غر ميزدم كه يه ماشين غراضه داشتيم كه ميرفتيم بيرون دور ميزديم اونم فروختيم

يهو گفتي:بابا ماشين غراضه رو فروخته پرايد شاستي بلند بخره"ههههه پرايد شاستي بلند"

دلت ميخواد بريم خونهء مامانيم يا دايي اينا اما روت نميشه بگي و با شيوه خودت اونم جلوي بابا اينجوري ميگي:مامان اگه دوست داري بري خونهء مامانيت يا داييت به بابا بگو ببرت

يا ميگي اگه حالشو داري برو خونهء مامانيت يا داييت

عشق مارمولكم

بعضي وقتا هم كه شعر ميخونيم شعرو تغيير ميدي و منفي ميكني

يه توپ دارم قلقلي نيست.سرخ و سفيد و آبي نيست.....و حتي من اين توپو نداشتم رو ميگي من اين توپو داشتم "اين خيلي برام جالب بود"

گاهي دعوات ميكنم و ميگم اين كارت خطرناكه و تو گريه ميكني و بهت ميگم:ببخشيد من مامان بديم و تو رو اذيت ميكنم ميگي:نه تو مامان بدي نيستي.تو مامان خوبي هستي.دوست دارم.مامان خودمي

اين كلمه ها و جمله هات رو خيلي بامزه ميگي:

ولش كن _ ببينم _ببين كيه _ با كي كار داره _ بابا برات ام ان اس اومده ببين كيه _ داري با كي صوبت ميكني

و كلي شيرين زبوني ديگه كه الان يادم نياد

عزيزمي

خيلي دوست دارم فرشتهء مهربونم

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان و بابا
29 مرداد 93 14:55
سلام دوست خوبم من حديث دختر شيطون بلا هستم به من سر بزنيد خوشحال ميشمااااااااااااااااااااااااااا منتظرتونم.
مامان و بابا
29 مرداد 93 23:33
سلام ماني جون خيلييييييييييييييييييي بامزه و شيطوني عزيزم ممنون بازم بيا پيشمون
مامان علیرضا
30 مرداد 93 13:01
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7
ارسال گروهي
30 مرداد 93 13:17
با سلام توسط اين نرم افزار مي توانيد پيام خود را بصورت گروهي به وبلاگهاي بلاگفا، پارسي بلاگ ، بلاگ اسكاي ، ميهن بلاگ ، ني ني بلاگ و پرشين بلاگ ارسال نماييد. اين نرم افزار به شما امکان مي دهد تا بدون مراجعه به وبلاگهاي مختلف و در کمترين زمان ممکن با فهرست وسيعي از وبلاگهاي فارسي ارتباط برقرار کنيد. براي اطلاعات بيشتر با ايميل : Wspam2014@gmail.com تماس حاصل فرمائيد. لينك آموزشي : http://s5.picofile.com/file/8134511592/mihanblog.rar.html http://s5.picofile.com/file/8134511668/parsiblog.rar.html http://s5.picofile.com/file/8134511876/persianblog.rar.html لينك دانلود نسخه آزمايشي پارسي بلاگ : ويندوز 32 بيتي : http://s5.picofile.com/file/8135681768/Setup_32Bit.rar.html ويندوز 64 بيتي : http://s5.picofile.com/file/8135682142/Setup_64Bit.rar.html راهنماي نصب : http://s5.picofile.com/file/8135682276/Help.rar.html مشاهده نظرات در مورد پارسي بلاگ : http://forum.shopkeeper.ir/showthread.php?t=52933
سحر
31 مرداد 93 18:29
سلام خوبي هيس كامم خرابه الانم از گوشي استفاده كردم هنوز كه ١٨ نشده هان واي دلم واستون تنگ شده ماني جونو ببوس
♥پرنیان♥مامان متین
1 شهریور 93 2:01
ایشالا خدا حفظش کنه گلپسملی رو
maman elaheh
1 شهریور 93 8:37
قربون شیرین زبونیهات
ﻓَﺮے ﻣﺂ
1 شهریور 93 11:35
ههههه پراید شاسی بلند خیلی باحال بود سعیده جون منم گاهی می مونه این فسقلی ها این حرفها رو کجا می شنوند ک سربندان تحویل ما می دن؟! 😀
مامان گیسو جون
1 شهریور 93 14:38
من فدای اینهمه شیرین زبونی ات مانی جونم خوندن کچل شدنت و اون حرفها خنده به لبم آورد الهی همیشه شاد و سلامت باشید بوسسسسسسسس خصوصی
marzieh
3 شهریور 93 20:34
aziiiizam shirin zabone khale boooos adam mikhad ghorteshon bede vaghti ye seri harfaro mizanan kachal nakonid mani jonamo mohash bolande kheili behesh miad be manke onghadr migan bezan man gosh nemidam felan khodayish kheili boland shode vali felan delam nemiad che jalen nikanam sheraro az ghasd avaz mikone mikhone saeede jon mano nikan sarma khordim shomal bodim onghadr havA garm bod hey koler zadim aragh dashtim garmo sard shodim sarma khordim hesabi delam vase neveshtan tang shode koli harf dashtam ke dige yadam rafte delam mikhast az in roza benevisam
منا مامان الینا
4 شهریور 93 9:34
الهی فداششششش با اون شیرین زبونیهاش
مامان گیسو جون
5 شهریور 93 0:08
دوستت دارم سعیده جونم
مامان گیسو جون
5 شهریور 93 0:58
سعیده خواب مانی رو برام می گی ؟ گیسو هم خواب دیده بود کلاغ داره دستش رو صبح همون روز می خوره
باران
8 شهریور 93 2:35
سلام گلم اگه برای نی نی نازت دنبال لباس باقیمت مناسب هستیحتما به وبلاگ ما سربزن قیمتها باورنکردنیست http://kodakcity.blogfa.com/
نانا
8 شهریور 93 2:51
من اینجا پیام گذاشتم !!!!! یه بار با لب تاب یه بار با تبلت ... ولی نیس !!!