مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

42ماهگی

1393/9/8 11:03
302 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سه ساله نیمگیت مبارک عشقم

امروز چهل و دو ماهه شدی گل مامان انگار روزا دارن تند تند میرن و من جا موندم

دلم یاد نی نی بودناتو کرد البته تو برای من هنوزم نی نی هستی نانازم

برات سلامتی و شادی آرزو میکنم


فردا:

دارم سی ساله میشم من چقد زود

                                                        یه روز سی ساله بودن آرزوم بود

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نانا
9 آذر 93 2:31
به به .. 42 ماهگیت مبارک ناز پسر بسلامتی و دل خوشی واقعا هم بچه ها دارن زود بزرگ میشنااا .... الهی شکز ...
نانا
9 آذر 93 2:33
اولندش که شعرت خیلی قشنگ بود ..... دومندش که مبارکه ... ایشالله تنت سلامت و دلت خوش و لبت خندون باشه همیشه ... ایشالله سایت بالا سر مانی جونم باشه و دامادش کنی .. الهی که همه ی آرزوهات برآورده بشه ... بوووووووووووس بغل ل ل ل ل ماااااااااااااچ تولدت مبارک
ﻓَﺮے ﻣﺂ
10 آذر 93 8:57
42 گللللل پسر و سی سالگیییی گللللل مادر خیلیل خیلی مبارک باشه سعیده جون
منا مامان الینا
10 آذر 93 10:42
سلام خوبیییییی؟ مامان آذری تولدت مبارک عزیزم انشالله سالهایی که پیش رو داری پر از آرامش و عشق و سلامتی باشند عزیزم
مامان گیسو جون
13 آذر 93 21:26
تولدت مبارک سعیده جونم 42ماهگی مانی جونم هم مبارک بوسسسسسسسسسسسس
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 18:11
سلام خوبین ؟ مامان محمد مهدی جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن به کاردستی دخترم لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان آرتین
1 دی 93 10:27
مبارکههههههههههه با کلی تاخیر سعیده جونم. الهی 120 سالگیت.