مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بدون عنوان

1390/3/11 22:46
232 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم روز یکشنبه ساعت ٥:٣٠ منو مامانیت و بابات از خونه راه افتادیم و ٦:١٥ بیمارستان بودیم.

تا کارای اداری و لیست خرید رو انجام دادیم من ساعت ٧:٣٠  تو بخش زایمان بستری شدم.

پرستار آزمایشهای اولم رو هم خواست واسه همین بابات و مامانیت برگشتن خونه تا بیارنشون.

فشارمو  و قلب تو رو چک کردن سرمم رو وصل کردن و ازم خون گرفتن ساعت ٧:٥٠ مامانیت ازمایشم رو اورد وساعت ٧:٥٥ دکترم اومد.

منو از رو تخت پایین اوردن اما دکترم اصرار کرد که دوباره قلب و رو بشنوه. روی تخت خوابیدم و دکتر دنبال قلبت بود اما صدایی نمیومد.

گریم گرفت و فهمیدم یه چیزی شده بی وقفه گریه میکردم که دکتر گفت دستگاه خرابه یکی دیگه بیارید.

صداشو بلند کرد که یه صدایی در اومد پرستار گفت اینم قلبش که انگار دکترم رو آتیش زدن با فریاد گفت این قلبه این نبضه.

من فقط گریه میکردم و دکتر گفت نگران نباش.

صدای قلبت اومد اما ضعیف ٩٠ تا میزد.

دکتر با صدای بلند گفت :ببرینش اتاق عمل.

پرستار گفت جواب آزمایشش نیومده که دکتر گفت من آزمایش نمیخوام.

همه اینا تو ٦ دقیقه اتفاق افتاد ساعت ٨:٠٨ منو بردن تو اتاق عمل اونقدر گریه میکردم که نمیتونست بیهوشم کنن تا بلاخره دکتر گفت ٥ دقیقه ای درش میارم و تو نگران نباش دو تا زایمان دیگه هم قرار بود همون ساعت انجام بشه که تمام دکترا اومده بودن بالای سر من.

٣ تا جراح و یه دکتر بیهوشی و ٤ تا نرس.

وقتی به هوش اومدم اولین چیزی که گفتم این بود بچه ام سالمه خوبه دکترم گفت آره دو بار دیگه هم پرسیدم دکترم قسم خورد که آره و من خوشحال شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Marzieh
12 خرداد 90 8:08
خدارو شكر. حتما صدقه بديد. مامان ماني آخه شما نميدوني ما اشكمون در مشكمونه حالا هي اشك مارو درآر.


ممنونم مرضه جون
چشم دیگه حرفای ناراحت کننده نمیزنم
منتظران لبخند خدا
12 خرداد 90 8:55
تولد نی‌نی‌ نازتو بهت تبریک میگیم و خوشحالیم که هم خودت و هم مانی خوشگلت سلامتید! به شکرانه تولد مانی جون برای ما هم دعا کنید!
سحر
12 خرداد 90 10:32
عزیزم خیلی خوشحالم که هر دوتون سالمین ایشالا تولد 100 سالگی پسرتو جشن بگیری و من تبریک بگم بوس
مامان ماهان
17 خرداد 90 9:23
همین که خودت و مانی جون سالم هستین خدارو صد هزار بارشکر