مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

داغ داغ

1390/3/20 16:17
243 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون من امروز ١٣ روزه است دیشب مهمون داشتم و خودم شام درست کردم اما برنج رو مامانی مانی جون بالا آماده کرد.

با اینکه سعی کردم زود کارامو انجام بدم اما بازم فکر میکنم که این وقت مال پسرم بود نه شام پختن.

پریشب پسرم تا صبح نخوابید و من هم بیدار باش بودم اما دیشب آقا بود الهی قربونت برم مامان جون.

الان هم در حال چرت زدنی.

این روزا یه چیزایی مامانت رو اذیت میکنه که اگه زنده بودم بزرگ که شدی واست میگم.

چند تا از عکسایی که الان ازت گرفتمو واست میذارم.

آوردمت پیش خودم که تنها تو اتاق نباشی و رو زمین خوابیدی.مانی جونم

تو فکری

دستتو نخور

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ماهان
21 خرداد 90 8:08
الهی قربونت برم دوست جونم گل پسرت خیلی نازززززززززززززززززززززززززززززززززززه