مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

رفیق نیمه راه

1390/3/20 20:08
222 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان بعد از اون اتفاقی که تو بیمارستان افتاد خیلی پرس و جو کردم که داستان چی بوده و چرا قلب نازنینت افت کرد؟

بلاخره متوجه شدم. آخه دکترم اول نمیخواست بگه اما من اصرار کردم و البته از چند نفر که تخصص داشتن هم پرسیدم و همه همینو گفتن که *جفت کنده شده*

عزیز مامان تو 38 هفته از طریق جفت رشد کردی و روز آخر بی معرفتی کرد و تو رو تنها گذاشت

من فکر میکردم که فقط آدما بی معرفتن اما....

خدا رو شکر که من تو بیمارستان بودم و یه دکتر خوش قول و وظیفه شناس داشتم و از همه مهم تر خدای مهربون به ما لطف داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نی نی ناز
20 خرداد 90 22:42
ای قربونش برم من خوشمل من.ماشالا


ممنونم خاله نی نی ناز
به سلامتی ن نی نی ناز هم دنیا بیاد حالشو ببری
مامان ماهان
21 خرداد 90 8:10
ای جفت بی ادب چرا مانی جونو تنها گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان سید ابوالفضل
21 خرداد 90 14:03
خدا رو شکر که همه چی به خیر گذشت و الان گلپسرت صحیح و سالم کنارته