مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

هدیه مانی جون

1390/3/26 18:41
376 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز ١٩ روزه که از تولدت میگذره.

امروز روز مرد و پدره و ما نمیتونستیم تنها بریم بیرون واسه بابات هدیه بخریم البته تو ذهنم بود که به یکی سفارش بدم اما باز فکر کردم شاید اون چیزی که میخوام رو نگیره.

امروز صبح ساعت ١٠ مامانیم زنگ زد و گفت اینجا نمیای؟ منم گفتم فکر نکنم و بعد مامانیم گفت که از طرف مانی واسه باباش که امسال اولین ساله که بابا شده هدیه گرفته و میاد خونمون که بیارش.

ساعت ١١ بود که مامانیم اومد یه تی شرت خوشگل و یه جعبه شیریتی گرفته بود و دو ساعت نشست و بعد هم رفت هر چی گفتم ناهار بمونه نموند.

مامانیت  زنگ زد و گفت ناهار بیایید بالا چون همه بودن ساعت ١٤ بود که رفتیم بالا بابات هم خودش اومد و بعد از ناهار هم دوباره رفت دنبال کاراش.ما هم ساعت ١٥:٤٥ اومدیم خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
26 خرداد 90 20:03
Marzieh
27 خرداد 90 10:13
che mamaniye ba fekro mehrabooni darid, Khoda beheshon omre toolani va salamati bede.


ممنونم مرضیه جون


آرتین خان
27 خرداد 90 11:08
سلام عزیزم والا اگه دوست داشتی این لینک رو ببین . توضیحات پوشک کامله . اما اگه مولفیکس هم پیدا نکردی بقیه مارک هایی هم که نوشتم خوبن و من گاهی اوقات از اونا هم میخرم. هر چی باشن از ایرانی ها خیلی بهترن http://artin1389.blogsky.com/1389/07/06/post-6/
منا مامان فینگیلی
28 خرداد 90 11:30
بالاخره مسافر کوچولوی شما به سرزمین آرزوهاش فرود اومد قدمش مبارک باشه مامانی مسافرر کوچولوی من 6 ماه دیگه میاد!
مامان ماهان
28 خرداد 90 15:10
سلام خوبییییییییییییییی گلم
مهرنگار
28 خرداد 90 15:39
درکت مي کنم عزيزم ما هم تا 45 روز شبا تا صبح بيدار بوديم ديگه از خستگي نمي تونستم حرف بزنم. زودي مي گذره. در مورد پوشک نوشتي ماي بي بي به نظرم اصلا خوب نيست من هاگيز استفاده مي کنم و خيلي راضيم. مي توني از مغازه هايي که لوازم بهداشتي دارن بگيري خيلي ارزونتر از داروخانه و فروشگاه هاست. ماني گل رو ببوس
مامان الهام
29 خرداد 90 11:53
سلااااااااام مانی جیگر
مامان فرشته
30 خرداد 90 13:07
مبارکش باشه بوسسسس