مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سایز مانی جون

1390/4/10 21:30
269 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم یادم رفته بود بگم که روز یک ماهگی بردیمت بهداشت و واست تشکیل پرونده دادیم.

خانم احمدی مسئول کارای تو شده.اسمشو گفتم که یادت باشه.

وزنت ٤ کیلو(موقع تولد٢٤٠٠)

قدت٥٣(موقع تولد٤٩)

دور سرت٣٦(موقع تولد٣٤)

پسرم مامان بدی نبودم چون تو کاغذی که بیمارستان داده بود نوشته بود اگه نوزاد در ماه های اول هر ماه ٥٠٠ گرم اضافه کند شیر مادر کافی بوده.

عزیز دلم تو ماه اول ١٦٠٠ اضافه کردی.

خوشحالم که تو این یه ماهه تونستم یه کوچولو به همه ثابت کنم که از روز اول زایمان تا الان تنها از پس کارای تو و خونه و خودم و بابات بر بیام.

البته تو هم پسر خوبی بودی و مامان رو اذیت نکردی.فقط یه کوچولو کم خوابی شبانه دارم.

خیلی دوست دارم و عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نی نی توپولی
11 تیر 90 13:26
ما هم خوشحالیم که روند رشد خوبی داشته
نی نی توپولی
11 تیر 90 13:26
www.1386mn.niniweblog.com
مامان ماهان
11 تیر 90 18:05
آفرین عزیزم دوست جون زرنگم
مامان ماني
11 تیر 90 22:45
سلام آفرين به اين مامان ...... انشاء ا... هميشه سلامت باشه و تندرست ..... ماني رو از طرف من ببوس ....
مامان طاهره
12 تیر 90 21:14
الهی شکر ان شاالله همیشه سالم و تندرست باشه اقا مانی.
مامان سید ابوالفضل
13 تیر 90 15:39
سلام به مانی عزیز و مامان مهربونش آفرین به مامانی عزیز که تمام وقتشو صرف پسمل نازمون می کنه انشالله همیشه سایتون بالا سر مانی جون باشه