مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

یه کار مهم

1390/4/9 11:41
225 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم عزیز مامان دیروز یک ماهه شدی و به مناسبت یک ماهگیت و اعلام نی نی بودنت رسما به من و بابات و قسمتی از خونه جیش کردی.

دیروز وقتی داشتم عوضت میکردم از بابت هم به خاطر اینکه پیخ پیخ شده بودی و پا میزدی کمک خواستم که بابات هم دریغ نکرد.

اول به من و فرش جیش کردی خیلی برام جالب بود و فقط میخندیدم که چه طور تا رو فرش ریخت اما بابات حسابی عصبانی بود البته از دست من.

بعد بابات دلش واست سوخت که همش بسته ای و گفت حالا که جیش کرد بازش بذار و من هم قبول کردم تا رفتم تو آشپزخونه صدای بابات رو شنیدم که میگفت: جون من نه جون من نه اون وری جون من اون وری.اومدم که ببینم چی شده دیدم بله بازم جیش کردی این دفعه به بابات.

ما هم به مناسبت این کار مهمت دیشب بردیمت و برات یه دست لباس مارک آشور خریدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان ماني
9 تیر 90 19:48
سلام مامان ماني جون .... مرسي از نظرت ماني شما هم مي خوابيد و كم شير مي خورد يا نه ..... من يه خورده كه نه يه حس دلشوره ي عجيبي دارم و همش گريه ام مي گيره .... نمي دونم بايد چكار كنم .... خدا رو شكر ماني سالم و تندرسته ديروز هم برديمش ختنه ش كرديم .... پسرم آرومه ..... واسم دعا كنيد ....
shima
9 تیر 90 20:56
آخ الهی خاله قربونه این مانی جون بشه
نی نی توپولی
10 تیر 90 1:19
مانی جون سلام خاله مبارکت باشه دیگه مرد شدی چیکار کردی با مامان و بابا و خونه دست گلت درد نکنه
سارا
10 تیر 90 13:02
سلاااام عزیزم ممنون که تشریف آوردی.قربون مانی جون برم اون که نوشتم شاید آخریش باشه مربوط به پست قبلی بود عزیزم بوووووس دوست دارم
مامان مانی
10 تیر 90 14:14
سلام مامان مانی جون مرسی از راهنمایت ...... سعی می کنم با این حس کنار بیام .... البته خیلی سخته .... عزیزم ممنونم که جواب دادید ....
مامان طاهره
10 تیر 90 14:40
الهی فدای این شیطنت هاتو مبارکه یک ماهه شدنت مانی جون.
مامان ماهان
11 تیر 90 18:05
1 ماهه شدنت مبارکه مانی جونم چیکار کردی عزیزمن مامان و بابا رو جیشی کردی ماهانم از این کارا با من خیلی کرده مانی جونوببوسش