مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

ترس مامان و بابا

1390/4/13 23:35
341 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم یه چند روزی بود که حس کردم جای واکسنت داره ورم میکنه به بابات گفتم اما باور نکرد تا دیشب که نشونش دادم کپ کرد.

امروز صبح بردیمت بهداشت تا نشون بدیم که گفت طبیعیه.

از اونجا هم رفتیم پیش جراحت که جای پیخ پیخت رو ببینه که گفت خوبه و یه پماد دیگه داد.

راستی یادم رفت که واست بگم بابات شنبه شب رفته بود بازی که پاش پیچ خورده بود و افتاده بود روی پاش و کلی ورم کرده حسابی عصبیم کرد اخه تو این وضعیت نوبره امروز به سختی رانندگی میکرد.

فعلا من دو تا بچه دارم چون باید از بابات هم مراقبت کنم.همینو کم داشتم.

اما من شکست ناپذیرم.

خیلی دوست دارم و واسه راحتیت هر کاری میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
13 تیر 90 23:58
الهی قربونش برم میتونی از حوله گرم استفاده کنی برای خوب شدن پاش
مامان ماهان
14 تیر 90 0:09
بله عزیزم خیلی تپل شده همیشه به چشم مامانا اینجوریه فکر میکنن که هنوز کوچولو مونده خدا حفظش کنه
مامان طاهره
14 تیر 90 9:20
مامان مهربون مراقب خودت و بچه هات باش و بدون زن ها خیلی قوی تر از مردها هستند.
نانی
14 تیر 90 23:55
ایشااله همیشه سالم باشه . و در کنار هم شاد باشید