مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

پسر تنبل مامان

1390/4/15 18:09
252 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم هر روز که بزرگتر میشی کارای جدیدتری میکنی.

پسرم یه کوچولو زور میگی مثلا وقتی شیر میخوری من نباید با کسی حرف بزنم و یا بهت دست بزنم.

دوست نداری کسی بهت دست بزنه و اگه کسی بهت دست بزنه غر میزنی.

یکی دیگه از کارات که خیلی مامان رو اذیت میکنه آروغ نزدنت بعد از شیر خوردنه که همین باعث خواب زدگیت هم میشه.آخه کوچولوی من خیلی تنبلی به بابات رفتی بعد از غذا باید بخوابی.

مامان میترسه بدون آروغ گرفتنت بخوابونت مخصوصا شبا و تو هم بعد از شیر خوردن فراوون خواب میری و تا من آروغت رو بگیرم نیم ساعت و یا حتی ٤٥ دقیقه طول میکشه و تو دوباره بیدار میشی و شیر میخوای.

این کار شبانهء مامانه.

الان که این پست رو میذارم تو شیرتو خوردی و من آروغت رو به سختی گرفتم و یه کوچولو هم بالا آوردی و مامان رو ترسوندی و با کمال خونسردی خوابیدی.

عزیزم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
15 تیر 90 18:39
سلام خوب هستيد؟ني ني گل ما خوبه؟ اعياد شعبانيه مبارك
مامان فرشته
16 تیر 90 15:28
ای جون دلمممممممم قربونش برم من
مرضيه
16 تیر 90 18:44
سلام دوست جون. من تو ني ني سايت تو بخش تبادل نظر چند وقت پيش مطلبي ديدم در مورد آروغ هر وقت تونستي يه سرچ كن اين سايتو آخه يكي از دوستام ميگفت كه خيلي به دردش خورده.


ممنون مرضیه جون حتما میرم میبینم
مامان ماهان
18 تیر 90 23:04
سلام گلم قربون مانی جون برم