مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

فراموشی

1390/4/26 20:43
289 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز ٥٠ روز از تولدت میگذره.

هنوز به اینکه تو دلم نیستی عادت نکردم.

نه بهتره بگم تو شکمم نیست آخه تو همیشه تو دل مامان میمونی.

گاهی که یه کار سنگین میکنم یا کنار شعله گاز حرارت به شکمم میخوره میگم نکنه تو او تو اذیت شی اما بعد یادم میوفته که دنیا اومدی و پیشمی.

مانی جونم این روزا واسه بعضی کارا وقت ندارم موهامو هر چند روز یه بار شونه میکنم آخه اصلا بازش نمیکنم چون شبا تو عزیز دلم بیداری ومن باید آماده باش باشم. روزا هم کارای دیگه.

وقتی که ازت فاصله میگیرم که کارامو انجام بدم نگرانت میشم که نکنه بالا بیاری و من متوجه نشم واسه همین دائم نگات میکنم و کارم بیشتر طول میکشه اما وقتی نق میزنی و گریه میکنی میفهمم که خوبی.

اینا رو نمیگم که بگی چه مامان خوبی دارم میگم که بدونی مامانو بابا بودن این مسائل رو هم داره.

عزیز دلم گاهی با خودم میگم که تو زیاد به من نیاز نداری آخه نیاز تو خشک بودن پوشکت و سیر بودن شکمته میدونم که به محبت هم نیاز داری اما هنوز زیاد به من عادت نکردی اما من خیلی بهت نیاز دارم.

خیلی دوست دارم و زنگیم با تو معنی واقعی زندگی رو میده.

دوست دارم همه هستی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نانی
26 تیر 90 21:18
ایشااله همیشه سالم و در کنار هم باشید
سحر
27 تیر 90 9:52
سلام عزیزم مانی جون رو ببوس عکس جدید هم بذار لطفا
مامان علیرضا
28 تیر 90 7:54
مامانی خودتو آماده کن واسه مسایل بزرگتر. واقعا پدر و مادر شدن یه مسوولیت بزرگیه امیدوارم که هممون بخوبی از پسش بر بیاییم
آرتین خان
29 تیر 90 1:43
50 روزگیت مبارک خاله جون هنوز کوچولو هستی و کار شگفت انگیزی نمیکنی که مامانی عکسش رو بذاره اما آرتین خان تو مسابقه با کد 99 شرکت کرده دوست داشتی ممنون میشم رای بدی
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 9:48
سلام دوست عزیز یه مسابقه تو قسمت دپارتمان مسابقات نی نی وبلاگ هست بنام نی نیه شگفت انگیز که تارا و دوستاش شرکت کردن و رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-101-20 ممنون -ضمنا فقط امروز وا فردا فرصت رای دادن هست- اگر به ما رای دادید بهمون خبر بدهید تا جزو دوستان وبمون لینکتون کنیم.
مامان ماني
29 تیر 90 13:17
الهي فداش شم .... كاملاً درك مي كنم ..... من رفتم موهامو كوتاه كردم .... واقعاً بچه داري مسئوليت سختيه .... اميدوارم من بتونم مامان خوبي واسه ماني باشم ..... واسم دعا كنيد واقعاً بچه داري با همه سختي هاش لذت بخشه .... ماني جون رو ببوسيد از طرف من ....
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:12
سلام ممنونم که تو روزای سخت بهم دلداری دادی