مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

کارای تازه

1390/6/12 11:31
251 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم چند روزی میشه که بهت میگم پاتو بده ببوسم و تو هم پاتو میاری بالا.

مامانیت داشت صدای بوس در میوورد که تو پاتو اوردی بالا و مامانیت گفت چرا پاشو اورده بالا من هم گفتم میگه ببوسید و مامانیت هم بوسید.

موقع خواب لالایی میخونی (یعنی من برات بخونم)

من مینالم تو هم ادا در میاری

پاتو با دستت میگیری

هر چی بدم دستت میذاری دهنت

از خواب که پا میشی دنبال بابات میگردی

اما هنوز از هر صدایی میترسی.

خوابت هم مثل خودم سبکه.

عاشقتم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان گیسو
13 شهریور 90 17:38
سلام عزیزم الهی خاله قربون اون هوشت و پای خوشگلت بره بوسسسسسسس
مامان گیسو
13 شهریور 90 17:38
بوسسسسسسسس یعنی پای قشنگت رو بیار بالا
فاطمه
14 شهریور 90 12:52
سلام مامان مانی جون،ممنون که سر زدین،بعد از جلسه شورای امنیت با همسری حتما از نظراتون استفاده میکنم.نظرتون خیلی مفید و جالب بود،بازم ممنون!
مامان ماهان
15 شهریور 90 0:22
ای جانم ............. چه گل پسری شدی ماشاالله.......
آرتین خان
15 شهریور 90 1:48
با این اوصاف پسرت نابغه ست دختر
منا
15 شهریور 90 13:10
سلام مامانیش اول از همه 3 ماهگی مانی جون مبارک باشه انشالا این مانی جون رو ما تو لباس دامادی ببینیم !واااای نازی این فینگیلی خوشکل چه دوماد خوشکلی میشی بگین انشالا! کارهایی که مانی میکنه خیلی جالبن و معلومه بچه باهوشیه راستی مامانیش وقتی باردار بودی چی میخوردی که این پسمله اینقده با هوشه؟!!