مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

زبون مانی

1390/6/26 12:49
270 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم الهی قربون اون زبون کوچولوت برم.

این روزا اونقد قشنگ حرف میرنی که دلم میخواد اون زبون نازتو بگیرم.

موقع شیر خوردن یه کوچولو میخوری و هی حرف میزنی

تا حالا هیچ بچه ای رو ندیدم که این مدلی حرف بزنه

زبونت رو میاری بیرون و میگی

هبو بو بو عبوووووووو هووووووووو عموووووووو حموووووووم

هر کی میبینه میگه خارجی حرف میزنه

من که مترجم نیستم اما موقع شیر خوردنت فکر میکنم داری تشکر میکنی آخه تو خواب هم همین کارو میکنی

وقتی داری شیر میخوری با انگشتام بازی میکنی

خیلی دوست داری بشونیمت

البته توانایی نشستن رو هم داری

من و بابات تا میشینی میخوابونیمت که به کمرت فشار نیاد

این روزا وقتی بهت نگاه میکنم اصلا باور نمیکنم که یه سال شده که تو تو زندگیمونی

باور نمیکنم که چهار ماهه که جلوی چشمی

باور نمیکنم

باورش سخته اما خدا رو شکر که هستی

سالمی و سر حال

همین بسه

دوست دارم

از هر چیزی بیشتر

هر چیزی که بشه بهش فکر کرد

عاشقونه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سحر
26 شهریور 90 23:33
واییییییییییی خاله قربون اون حرف زدنت بوس مانی گلم
منامامان الینا
29 شهریور 90 10:52
عسسسسسیسسسسم من خیلی این زبون بچه ها رو دوست دارم و دلم میخواد اون موقع که دارن اینطور حرف میزنن بخورمشون الهییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان ماهان
29 شهریور 90 14:32
ماشاالله به مانی جون