مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

نیم نگاه

1390/6/30 17:48
271 بازدید
اشتراک گذاری

خوابی،

از کنارت پا میشم

چشمای نازت وا میشه

دورو برتو نگاه میکنی.

میام پیش روت که ببینیم

آروم چشماتو میبندی

میخوام برم کارای عقب افتاده رو انجام بدم

زیر چشمی نگاه میکنی

باخودم میگم:وایستم تا خوابت عمیق شه

میام تو تختت و کنارت دراز میکشم

دوباره چشماتو میبندی

عمیق نفس میکشی

دل کوچولوت بالا و پایین میره

پلک نازک میکنی

یه نفس عمیق

میخوام پاشم

دلم نمیاد

کارام مونده

باید انجامشون بدم

پا میشم

جیییییییییییییر جییر

(تختتو خوب جمع نکردیم  صدا میده

                هر روز میگیم فردا)

چشمات باز میشه

فوری میخوابم کنارت

دست میندازی و یقیهء لباسمو میگیری و برای اطمینان بیشتر

انگشت دستمو

نه

باید بخوابم کنارت

یه ساعت طول میکشه تا خوابت عمیق شه

پلکاتو محکم فشار میدی

میخوابی

چه ناز میخوابی

دیگه دلم نمیاد از کنارت پاشم

دوست دارم نگات کنم

خدایا شکرت که یه پسر ناز و سالم به من دادی

خودت مراقبش باش

"این کار هر روز و هر ساعتمه"

عاشقوونه دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)