مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

دست مامان

1390/8/22 16:09
287 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم یه چند روزی بود که دستم تیر میکشید و خوب میشد.

زیاد اهمیت ندادم

دیروز صبح که بیدار شدم درد میکرد و منم گفتم زود خوب میشه

رفتیم خونهء مامانیم

هر چی میگذشت بد تر میشد اما من همچنان بی توجه بودم.

شب که اومدیم خونه بابات رفت خرید و وقتی برگشت با هم داشتیم خریدا رو جابه جا میکردیم و من هم تو رو تو بغلم گرفته بودم و با همون دستم نگهت داشتم

وای نصفه شب با درد از خواب بیدار شدم

با کلی درد به تو شیر دادم و از شدت درد گریه میکردم

ساعت ٥ صبح بود که بابات بیدار شد و با روغن مخصوص ماساژ داد اما انگار نه انگار

دست چپمه و من با اینکه راست دستم اما بیشتر کارامو با همین دستم انجام میدم

نمیدونم چه کار کنم

نمیخوام هم برم دکتر چون مجبورم تو رو بسپارم به کسی واسه همین تحمل میکنم

خدا کنه زود تر مچم خوب شه آخه تو کارای تو خیلی لنگ میمونم و حتی به زور بغلت میکنم

خیلی دوست دارم پسر کوچولو

بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر مامان آراد
23 آبان 90 0:02
عزیزم انشالا زودتر خوب شی اما سهل انگاری نکن واسه خاطر مانی جون هم که شده باید بری پیش دکی تا زودتر خوب شی
مامان نیایش
23 آبان 90 12:11
ان شا الله زودتر خوب بشی مامان گل ولی حتما دکتر برو عیدت هم مبارک باشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 آبان 90 13:47
سعیده جون سلام خدا بد نده دوست گلم. مراقب خودت باش حتما برو دکتر چون ممکنه طولانی بشه و نتونی اونجوری که دوست داری به مانی جون برسی. با آرزوی سلامتی هرچه زودتر
سحر مامان آراد
23 آبان 90 14:14
عزززززززززززززززززززززززیزم معذرت میخوام خاله مانی جون ناناس نبینم اشکتو عیدتون مبارک
منا مامان الینا
23 آبان 90 17:57
عزیزم اگه تونستی حتما برو دکتر اگر هم نمیتونی یه سری مچ بندهای طبی هست از داروخانه ها تهیه کن منم چند وقتی بود مچ دست راستم خیلی درد میکرد به توصیه خواهرم ازون مچ بندها استفاده میکردم خصوصا موقع خواب ببند چون مچ دست را محکم نگه میدارن صبح که بیدار میشی دیگه هیچ دردی رو حس نمیکنی موقع خرید یادت باشه بگی واسه دست چپ میخوای و سایز بندی دارن همونجا چک کن ببین کدوم اندازه دستت میشه
مامان گیسو
23 آبان 90 21:15
سلام عزیزم خوبی ؟ منم دست چپم خیلی درد می کرد رفتم دکتر گفت خیلی بچه رو بغل می کنی و موقع شیر دادن به دستت زیاد فشار می آری گفت مراعات کن خوب می شه راست می گفت دردم کلاً از بین رفت راستی راست کلید بازه بازش کردم
مامان نی نی ناز
23 آبان 90 23:29
بوس برای مانی جون و مامانش
نارینه
24 آبان 90 0:31
عزیزم !! شما حالا حالاها این دست رو لازم داری ها !!!!!!! لطفا زودتر به دادش برس ... عیدتونم مبارک