مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

پوشک پوشک پوشک

1390/8/29 19:05
294 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم یه چیز جالب برات بگم

از وقتی تو دنیا اومدی هر وقت که بابات داره میره بیرون میگم وایستا من زباله ها رو بدم بذاری دم در

بابات هم میگه مگه چی خوردیم که اینقد زیاده

من هم میگم پوشکای مانی جونه

یه مدته که دیگه نمیگه مگه چی خوردیم میدونه که پوشکای توئه اما با این حال بهش بر میخوره

میگه:اَ بابا تو هم هر وقت ما داریم میریم بیرون یه کیسه میدی دستمون

اما یه چیز دیگه هم هست

هر وقت میگه چی لازم داری بخرم میگم پــــــــــــــــــــــــــوووووووووشک

با اینکه بابات همیشه چند تا بسته میگیره اما انگار یکی میاد و میبرشون(الکییییییییی)

بابات هم میگه بازم تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه چند تا گرفته بودم

اما یه چیز دیگه

اگه بابات خودش عشقی بره خرید و از من هم نپرسه چی لازم داری بازم اولویت اول خریدش

پوشکـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

قربونت برم زودتر بزرگ شو تا دیگه بسته بندیت نکنیم آخه واسه خودت سخته

عزیز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماني
30 آبان 90 12:11
جالب بود .......
مامان ماهان
30 آبان 90 17:38
ای جونم قربونش برم من
سارا
30 آبان 90 19:46
سلام مامان مهربون خوبيد؟من تازه وبلاگمو درست كردم خوشحال مي شم بهم سر بزنيد
سحر مامان آراد
1 آذر 90 0:10
ای جانم پس شوشوی من به زودی خیلی گرفتار تر از قبل میشه
saba-sara
1 آذر 90 16:48
akheeeey che ba mazzeeeee
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 آذر 90 19:12
عزیز دلم. همینه دیگه
نارینه
5 آذر 90 0:03
ههههههههه از همین الان باید یه سطل آشغال بزرگتر بخرم و هم یه مورد رو به لیست خریدامون اضافه کنم