مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بدون شرح

1390/9/17 20:02
226 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز رفتیم خونهء دایی اینا

به بابات گفتم سر راه بریم و چند تا شلوار واسه تو بخرم

قبلا در موردش گفته بودم و وقتی رفتیم تو مغازه دو تا شلوار آشور گرفتم و دیگه به بابات چیزی نگفتم

تا عصر همش با خودم فکر کردم کاش بلوزشم گرفته بودم آخه خوشکل بودن و نمیشه که تک باشن.

نگار که بهم گفت چه خبره مانی این همه لباس داره اینقد الکی لباس نخر همونایی رو که داره تنش کن کوچیک میشن ها

اما من گوشم بدهکار نیست.

بابات اومد دنبالمون و گفت که شام بالاییم آخه داییش اینا دعوتن

منم رو هوا زدم که آی بریم بلوز شلوارا رو هم بگیریم

بابات گفت چه خبره اول که گفتی فقط شلوار میخواد و منم گفتم آخه باید ست باشه و الان میخوایم بریم بالا

بابات یه کوچولو غر زد

البته باید اینو بگم که بابات اصلا اصلا خسیس نیست که هیچ ولخرج هم هست و ما تو این چند ساله هیچ پس اندازی نکردیم

و اینم بگم که مامانت هیچ الکی خرج کن که نیست هیچ واسش مهم هم نیست که حتی سالی یه بار هم لباس بخره یا نه

یعنی تو خط مد و طلا و رنگ مو این جور چیزا نیست

اما در مورد تو موضوع فرق میکنه و مامان یه جورایی مرض خرید کردن داره

این روزا هم بابات حسابی افتاده تو خرج مغازه ساختن و شده حسابگر

حق داره

اما باز در مورد تو باید فرق داشته باشه

نمیخوام بگم خیلی مامان خوبی هستم نه اما دلم میخواد دائم واست خرید کنم

آخه من که تا حالا نی نی نداشتم واسه همین هیجان دارم

همین دیگه

نگی مامانم ندید بدیده ها

دوست دارم

عاشقانه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نارینه
18 آذر 90 17:35
خوشم میاد که دارم آینده خودم رو میبینم !! منم عاشق خریدم ... البته برای نینی ... ولی الان دارم خودم رو کنترل میکنم تا بعدا دستم بازتر باشه !!! اصلا شلوار بدون بلوز ست معنی نداره !!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 17:34
عزیزم فکر کنم این کار بین همه مامانا رواج داره با اینکه زود لباساشون کوچیک می شه بازم براشون یه عالمه لباس می خریم.