مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

ترک

1390/9/19 21:56
333 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان امروز چهل روز از ترکت میگذره

ترک چی

ترک پستونک.

چهل روز پیش بود که به بابات گفتم پستونک مانی کوچیک شده و نمیتونه راحت مک بزنه و بابات رو راهی داروخونه کردم و بهش گفتم اگه شد یه پستونک خوب بگیره که چونه تو اذیت نکنه

بابات هم رفت و یه پستونک wee برات خرید

خیلی خوشحال شدم که پیدا کرد آخه قبلیه رو خوشت میومد اما اذیتت میکرد

از همون روز که خریدیمش دیگه پستونک نخوردی که نخوردی

بابات که حسابی خوشحال شد آخه همش میگفت مانی پستونک ارتودنسی نمیخوره دندوناش بد در میاد

آفرین به پسر با ارادهء مامان

دوست دارم گونجیشک کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

dp
19 آذر 90 22:19
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
سحر مامان آراد
19 آذر 90 23:54
سلام مانی جونم خوبی خاله ؟؟؟ میبینم که یه اراده فولادی داری خاله آفرین بر شما گل پسر بوس بوس هوارتااااااااااااا
مامان آريا
20 آذر 90 8:40
نازي دلم براش تنگ شده بود عکساشو ديدم کلي کيف کردم منم هم مثل شما همش دوست دارم براي آريا خريد کنم انگار دست خودم نيست. ماني رو ببوس
Marzieh
20 آذر 90 11:03
ای جونم. نیکان هم هر کار میکنم پستونک نمیگیره من دوست داشتم بعضی وقتا بخوره . کلی پول دادم انواع مختلفشو گرفتم ولی..............


الهی قربونش برم من
ای بابا مرضیه جونم دلم لک زده عکسای نیکانو ببینم ها
نارینه
20 آذر 90 15:56
من از قیافه بچه ها وقتی پستونک دهنشونه خوشم میاد ... ولی دوست ندارم نینی پستونک بخوره !! مانی جان هم دیگه آقایی شده برا خودش .. افت داره پستونک بخوره ..
مامان نی نی ناز
21 آذر 90 17:56
سلام عزیزممم عاشق اون پست ثابت خنده اول وبتم ... اسفند دود کن برای مانی جون بوسسسسسسس برای مانی جون و مامان مهربونش رمز رو برات خصوصی گذاشتم دوستم
مامان ماهان
22 آذر 90 8:21
ای جونم هوررررررررررررررررررررررررا به مانی جون که دیگه پستونک نمیخوره میدونی چیه آخه من پستونک دوست ندارم برای همین گفتم میدونم یه کم برات سخت شده ولی عادت میکنی و راحت شدی چون یه کم که بزرگتر بشه گرفتنش سختره
فاطمه
22 آذر 90 21:44
آفرین مانی جون خاله،محمد طاهای من اصلا پستونک نمیخوره،بوس واسه مانی ناز