مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

اینا دیگه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/10/23 14:51
782 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم عزیز دلم واست گفته بودم که دهنت آفت زده بود

دیشب ساعت یک بود که داشتم لباستو عوض میکردم که بخوابونمت که یه چیزی اشکمو در آورد

تا بلوزت رو در آوردم دیدم تمام کمرت جوشه

وای داشتم دیوونه میشدم

به بابات گفتم پاشو بریم بیمارستان

حاضر شدیم و رفتیم

تو راه فقط دعوا و کل کل کردیم

تا رسیدیم سریع رفتیم پیش متخصص اطفال

بابات پذیرش بود و منم بردمت تو اتاق دکتر

گفتم دهنش و کمرش جوش زده و دکتر خیلی خونسرد گفت مهم نیست

با اصرار نشونش دادیم و بازم گفت چیز مهمی نیست اما اگه بیشتر شد و خواستین دلیل اصلیشو بدونین باید یه سری آزمایش انجام بدین تا معلوم شه از غذا و شیر گرفته تا لباساش

شربت هیدروکسی زین داد و اومدیم

تو راه اونقد من و بابات خوشحال بودیم که انگار نه انگار رفتنی به خون هم تشنه بودیم

بابات هم گفت باید همه حموم کنیم چون بیمارستان پر از ویروسه

من که اونقد ترسیده بودم حس میکردم تو پاها چاقو فرو کردنو به بابات گفتم من نمیتون مانی رو حموم کنم

بابات گفت من کمک میکنم

خلاصه تا حموم کردیمو همهء لباسامون رو ریختیم تو ماشین تا ویروسا نیان بیرون(ههههههه)شد چهار صبح

الهی قربونت برم پسر صبورم

ظهر مامانیت آش آورد پایین و به بابات گفت که واسه شب عمه هات رو دعوت کنیم و بابات هم قبول کرد اما گفت من خرید میکنم اما بالا شام بخوریم

خدا خیرش بده باباتو کارمون رو راحت کرد

مامانیت هم قبول کرد

حالا شام مهمون داریم اما نه تو خونمون

فعلا

عاشقتم کوچولوی مهربونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عباسی
23 دی 90 19:23
سلام وب پرمحتوا و جالبی دارید.. خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه
مامان زهرا نازنازی
24 دی 90 1:57
سلامت و تندرست باشی عزیزم
عباسی
24 دی 90 16:28
سلام مادر مهربان باور بفرمایید می خونم مطالبتون رو تاریخش یادم نیست.. اما حتی اون پستتون هم که مانی 17 روزه بود و نوشته بودین دکتر سفارش کرده باید زود زود جاش رو عوض کنید ..شماهم نوشته بودین با این اوصاف باید بریم شرکت مای بی بی قرار داد ببندیم ) در مورد کامنتهای یکسان برای همه واقعا نظرم در مورد پدران ومادران وب نویسی که انقدر عاشقانه برای فرزندان دلبندشان می نویسند همان است..واقعا برایم قابل تحسین است.حتی اگر اون وب خالی باشه یا فقط عکس باشه با افتخار لینکتان کردم.. بازهم به وب شما سر خواهم زد
مامان گیسو
24 دی 90 18:44
سلام عزیزمممممممم خوبی زسیدن بخیر حالا این جوش ها چی بود؟ ان شاا... همیشه سلامت باشه این عزیز خاله بوسسسسسس
مامان نیایش
25 دی 90 9:06
ان شا الله که هر چه زودتر خوب بشه گل پسری
مرضیه (مامان نیکان)
25 دی 90 12:16
سلام گلم خوبی؟ مانی جون بهتره؟
مامان نیایش
25 دی 90 17:42
سلام خانمی ممنون که پیش ما اومدی عزیزم برای مشکلی که گفتی چند نفری هم گفته بودن که توی پست آخر نمیشه نظر گذاشت من از مدیریت که پرسیدم گفتن که کد چرخش پروانه که تو قالب وبلاگه ممکنه باعث این مسئله شده باشه اما اگه با مرور گر اینترنت اکسپلورر باز کنی نباید مشکلی داشته باشه عزیزم بازم ممنونم که اومدی
نارینه
25 دی 90 21:47
جوشها فکر کنم بخاطر به پشت خوابیدنش باشه ... ولی ضرر نداره که لباساش رو یه ضدعفونی هم بکنی انشالله چیزی نیست
mamanlena
26 دی 90 10:04
سلام خوبی مانی بهتر شده این جوشها چی بود ؟امیدوارم که زودخوب بشه
مامان آريا
26 دی 90 16:26
ماني جون بهتره جوشهاش خوب شدن؟ ايشالله زود خوب بشه