مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

میمون مامان

1390/10/29 13:53
286 بازدید
اشتراک گذاری

اول میگم این مامانت رو ببخش  خیلی دوست دارم و واسه همین......

مانی جونم الهی قربونت برم مامان کجایی؟؟؟؟؟؟

تو عروسکات میمون نداری اما خودت که..........

1

ای آب دهنتو قربون

2

خوابالووووووووو

3

عزیز مامان ساعت ٢٣:٣٠ بود که خوابوندمت و به بابات گفتم هوووووووورا

خوشحال بودیم که یه شب زود خوابیدی

بابات رفت که واسه ماشین گازبزنه و منم اومدم چند تا از عکساتو که به نظرم جالب بود رو بذارم با اینکه جدید نیستن اما عاشقشونم

گفتم یه سر بهت بزنم

جلوی در اتاق میخکوب شدم

آخه جنابعالی تو تختت نشسته بودی و داشتی با خودت حرف میزدی

حالمو گرفتی

آخه مامان جون همهء نی نی ها الان خوابن تو تا دو شب بیداری و به زور میخوابی.

قربون مویرگای رو لپات برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نیایش
29 دی 90 10:28
آخه خانمی دلت میاد به این گل پسر ناز بگی...الهی همیشه خوب باشه و سالم و شاد عزیزم نگران این کم خوابی هاش نباش نیایش من هم همین جوری بود وای نمیدونی
mahshid
29 دی 90 19:43
وااااااااای مامان مااااااااااااااااااااانی .. بیمعرفت..مانی عشقه ببین چقده نااااااااااااااااااازه قربون لپاش نگو ترو خدااااااااااااااااااااااااااااااااا...بوسسس بوسسس هوارتاااااا


ای بابا مگه چی گفتم
مگه میمون بده اصلا آدما اول میمون بودن
هههههههه
نارینه
29 دی 90 22:34
درسته که لابلای عروسکا گم شده این آقا کوچولو ... ولی اینجوری نگووووووووووووو فکر کنم بیدار میمونه که زاغ شما رو چوب بزنه !!
مامان ماهان
30 دی 90 15:40
ای جوووووووووووونم دوست جونم نگو تو رو خد ببین چقده نازززززززززززززززززززه دوست دارم بگیرمش و بخورمش