مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خرید

1390/11/16 19:52
298 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم چند روزی بود که به بابات میگفتم بریم خرید اما کو گوش شنوا

بابات دوست داره همه کاراشو بذاره واسه دقیقهء ٩٠

منم که میدونم دم عید شلوغه و بابات هم هی میگه زود باش بچه خسته شد یه تصمیم عالی گرفتم

به بابات گفتم من با زن داییم میرم واسه خودم خرید میکنم تو مانی جون خریدتون باشه دم عید

بابات هم قبول کرد

ظهر زنگ زدم پوران  با شادی اومدن دنبالمون و رفتیم خرید

اما مگه من چیزی پسند میکردم رو هر چی یه عیبی میذاشتم

انصافا هم چیز بدرد بخوری ندیدم

آخرش تصمیم گرفتم واسه تنوع اول واسه تو خرید کنم

با اینکه بودجهء تعیین شده فقط واسه خرید خودم بود اما دلم طاقت نیاورد

سه دست لباس واست گرفتم

داشتم همین جوری ول خرجی میکردم و خواستم یه سه تیکه و یه سویی شرت هم بگیرم که یهو یاد خودم افتادم که اگه واسه خودم چیزی نخرم با تیپ تو انگار من پرستارتم نه مامانت

صرف نظر کردم و از مغازه زدیم بیرون

تصمیم گرفتم برم همون جایی که سال قبل واسه بارداری خرید کردم مانتوی طرح سنتی بگیرم چون از همه نظر بهتر بودن

همون جا یه مانتو خریدم و به خاطر تو دیگه خواستم برگردیم

الهی قربونت برم خیلی پسر خوبی بودی

من که رفتم مانتو رو بپوشم تو رو صندلی نشسته بودی تا نگات کردم بهم زبون درازی کردی و پز دادی

اونقد خوب بودی که آفای فروشنده یه عروسک هاپوی کوچولو بهت هدیه داد

اومدیم خونه و تو رو نشوندم تا واسه پوران یه لیوان آب پرتقال بگیرم تا برگشتم دیدم عروسکه خیسه بس که تو دهنت بود

تازه خوابت برده

دیگه حال بیرون رفتن ندارم خدا کنه بابات هم از مانتوم خوشش بیاد وگرنه نمیتونم برم عوضش کنم

واسه شلوارم هم گفتم هر کی رفت بیرون واسم بخره

با تو خیلی سخته خرید کنم تو چیزی نمیگی اما خودم عذاب وجدان میگیرم

عاشقتم پسر کوچولوی صبورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:24
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
نارینه
17 بهمن 90 0:23
مبارکه خانومی ... به شادی بپوشی انشالله
مامان مانی
17 بهمن 90 9:57
قربون مانی جونم بشم ..... از طرف من مانی رو ببوسید .... مامان مانی نگران نباش مانی جونم واسه مامانی هر کاری می کنه ..... لباس نو مبارک ......
براي تو
17 بهمن 90 11:18
مبارك خريدهاتون باشه
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 11:53
امان از دست مادرها. نمی دونم چرا منم میرم بیرون دوست دارم حتما برای آرتین خرید کنم. باباش هم همینطوره ولی می گه نکنه به این کار عادت کنه. گفتم حالا تا نمی فهمه براش می خریم بعد کمترش می کنیم. مانی جونم لباسات هم مبارک باشه خوشگل خاله
مامان ماهان
18 بهمن 90 7:58
به به میبینم که خریدای عیدت رو شروع کردی مبارکه الهی به شادی و سلامتی بپوشی آفرین به مانی جون که پسر خوبی بوده و اذیت نکرده لباسای خوشگلت هم مبارکه