مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عصبی و کلافه ام

1390/12/28 12:00
331 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم این روزا خیلی عصبی و کلافه ام

جمعه صبح عمه سمیه ات اومد و موهامو کوتاه کرد

عصرش رفتیم خرید البته قرار بود که مانتو و شلوار بگیرم اما فقط کفش تو رو خریدیم و اومدیم خونه

شبش تو واسه اولین بار چهار دست و پا راه رفتی و من حسابی  خوشحال شدم و کارم شده بود فیلم گرفتن از تو

بابات که اومد خونه همون جلوی در فیلمتو نشونش دادم و بابات هم کلی ذوق کرد

این بهترین اتفاق این چند روز بود

راستی بگم که دندون چهارمت هم در اومده

گل مامان این روزا کلی از کارام مونده و اصلا حس انجام دادنشون نیست

چاه آشپزخونه گرفته و این یعنی فاجعه

اینم بگم که امسال تا روز ششم عید مامانیم تنهاست و منم نمیدونم چه کار کنم از یه طرف اینکه تو طاقت جایی بودن رو نداری و از یه طرف هم بابات میگه من نمیتونم آخر شب شما رو ببرم و صبح بیام دنبالتون و از یه طرف هم نمیشه مامانیم رو تنها گذاشت

خدا کنه همه چی به خوبی پیش بره

راستی روز جمعه باباییت اومد و ١٠٠ هزار تومن عیدی داد بهمون و تاکید کرد که ٧٠تومن واسه تو جوجوئه و ٣٠ تومن واسه من و بابات میبینی تو رو خدا تو فسقلی رو چقد تحویل میگیرن!!!!!!!

با این حساب ٣٠٠ هزار تومن از مامانیم و دایی کوروشم و باباییت عیدی گرفتیم

خدا بده برکت و دستشونم درد نکنه

با اون دل کوچیکت دعا کن مامان به خوبی کاراشو انجام بده

دوست داریم نازدونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Marzieh
28 اسفند 90 13:06
واااای نگو از کارای نکرده چه جالب که عیدی هاتونو قبل از عید گرفتین مبارک باشه در مورد مامانی هم امیدوارم بهترین تصمیمو بگیری و بهت عید حسابی خوش بگذره
مامان نسترن
28 اسفند 90 17:04
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد تنها دل ساده ایست دارایی ما آن هم شب عید تقدیم تو باد پیشاپیش سال نوی شما خونواده کوچیک وصمیمی مبارک
نارینه
28 اسفند 90 23:35
بازم مبارکه ... دندون و چهار دست و پا رفتن ! کارای نکرده هم انجام میشه ... اگر موند اتفاق خاصی نمیافته !!! ( یکی نیست به خودم بگه !!!) قربون دله این دخترا برم که در هر حال نگران ماماناشونن ... انشالله هر کاری درسته همون رو انجام میدی