مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خرابکاری

1390/12/29 17:57
352 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز ظهر هفت سین رو آماده کردم و گذاشتم رو میز و رفتم تا آجیل و شیرینی رو بیارم که یهو یه صدای عجیبی شنیدم انگار کلی ظرف ریخته باشه زمین

با سرعت جت خودم رو بهت رسوندم و تو هم زدی زیر گریه

محکم بغلت کردم و تنها چیزی که میگفتم این بود

فدای سرت

ده بار تکرارش کردم

باید بدونی که رومیزی رو کشیده بودی و کاسه کوزهء مامانو بهم زدی

اینم عکس آثار جرمت

1

قربونت برم با این همه کار که مونده یه جارو کردن و مرتب کردن هفت سین انداختی گردنم

بازم میگم فدای سرت خدا رو شکر که چیزیت نشد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
29 اسفند 90 19:07
سلام مانی جون عیدت مبارک باشه گلم خرابکاری هم همه ی بچه ها میکنن گلم خودت کاری نشی عزیزم
نارینه
1 فروردین 91 0:49
آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری آغاز آن روزی باشد که آرزو داری ... سال نو مبارک
خاله خاطره
1 فروردین 91 8:15
به قول مامانت فدای سرت عیدتون مبارک