مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

هفته 28

1389/12/22 12:03
210 بازدید
اشتراک گذاری
امروز مانی جون وارد ۲۸ هفته شد دیروز از صبح تا آخر شب خیلی تکون میخورد وقتی به خانم دکتر گفتم ممکنه از ناراحتی باشه گفت نه اگه کم حرکت کنه ممکنه پس نگران نباش اما امروز خیلی آرومه فکر کنم دیروز حسابی خسته شده امروز داره استراحت میکنه امروز هوا بارونیه وحال میده از رختخواب پا نشی ویکی ازت پذیرایی کنه اما کارای خونه و تنها بودن بهت اجازه نمیده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
22 اسفند 89 16:27
خیلی گریه کردم خیلی ............ هنوزم دارم گریه می کنم .............. خیلی ترسیدم فکر کردم مثل داداشش می خواد منو تنها بزاره آخه پسرم تو هفته سی و دو منو تنها گذاشت همینجوری با تکون نخوردنش چشمم ترسیده
وبلاگ آموزشی برای مادران
25 اسفند 89 2:28
سلام قشنگم امیدوارم که به سلامتی نی نی ات به دنیا بیاد وقتی مادر شدم (‌الان دخترم 11 ماهه است ) خیلی زود .. ( در واقع همون روز اول )‌فهمیدم چیزی از مادری نمی دونم لحظات قشنگم رو با دخترم و کتابای مختلف تقسیم کردم حالا می خوام گلچین آموخته ها و تجربیاتم رو در اختیار دیگران بذارم تا وقت کمتری ازشون گرفته بشه و بتونن لحظات بیشتری رو با کوچولوشون خوش بگذرونن ضمن اینکه جوابگوی خیلی از سوالاشون باشه اگه دوس داشتی بیا و با من همراه شو اگر نه که ... من باهات همراه می شم و آرزوی سلامتی برای خودت و خانواده ات دارم به خصوص مسافر کوچولوی این دنیا خیلی خیلی مراقب خودت باش