مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بی خوابی

1391/2/3 15:04
298 بازدید
اشتراک گذاری

جون جون مامان دیشب بد جوری حالمونو گرفتی

ساعت 21 بود که بردمت حموم و گفتم تا بابات نیومده یه چرت بزنی و بعد شام بخوریم البته یک ساعت قبلش بهت غذا داده بودم

اما وقتی از حموم اوردمت بابات خونه بود و این یعنی تو نمیخوابی

ساعت 22:30 بابات گفت بریم بالا و من گفتم چای بخوریم بعد بابات هم گفت زنگ میزنم مامان بیاد پایین

مامانیت و باباییت اومدن و تا ساعت 24 بودن

کاراتو کردم و خوابوندمت

نیم ساعت بعد بیدار شدی

این همون چرتی بود که سه ساعت پیش باید میزدی

وای همش نق میزدی

به بابات گفتم بریم بخوابیم که تو هم بخوابی

اما مگه میخوابیدی

خوابت میومد اما مبارزه میکردی

دائم وول میخوردی

خودتو پرت میکردی رو تخت ما و دوباره رو تخت خودت

داشتم دیوونه میشدم

چرت میزدی و وول میخوردی

ساعت 5 بهت آب دادم و پوشکت رو عوض کردم یه کم آروم تر شدی اما........

تا 7 صبح همین کارت بود

بلاخره خوابیدی

اینم بگم که من همش تو چرت بودم و داشتم میمردم

اونقد خوابم میومد که میخواستم ببرمت رو زمین بخوابونمت که مجبور نباشم بیدار باشم و مواظبت باشم اما دلم نیومد

از سه ماهگیت تا دیشب همچین شبی رو نداشتم

به نظرم داری دندون در میاری

دوست دارم وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:24
وای چقدر بد میشه ماهان گاهی اوقات بی خواب که میشه منم با بیخوابی مواجه میشم
نارینه
3 اردیبهشت 91 22:16
واقعا درکت میکنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان نیایش
4 اردیبهشت 91 8:52
باز جای شکرش باقیه که از سه ماهگی تا دیشب اولین شبی بوده که اذیت کرده با خوابیدن این دخمل ما که کلا کم خوابه با هزار ترفند باید شبا بخوابه مگر چی بشه که از فرط خستگی بیهوش بشه ولی بچه ها همین جورین دیگه تازه بزرگ تر و شیطون تر هم بشه دیگه باید خودتو برای سختی های مادرانه ی بیشتر و بیشتر اماده کنی الهی سالم باشه همیشه
سحر مامان آراد
4 اردیبهشت 91 15:00
ووووووویییییییییییییییییییییی درکت میکنم اساسیییییی
مرضیه
5 اردیبهشت 91 21:55
وااااااااای نگو که منم خواب فراوانم آرزوست