مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

پارك

1391/3/11 16:09
345 بازدید
اشتراک گذاری

ماني جون مامان چند وقت پيش رفتيم بيرون به بابات گفتم ماني رو ببريم تو پارك كه بازي كنه اما بابات گفت هوا آلوده هست يه روز ديگه

ديشب برديمت پارك نبوت اما چراغاش خاموش بود بچه ها تو تاريكي بازي ميكردن بابات هم گفت خوشش نمياد بريم

رفتيم تو فضاي سبز پايين دانشگاه

كلي خونواده اونجا بودن و چند تا هم ني ني

خيلي ذوق كردي

وقتي نشستيم تو ماشين گريه كردي و بابا هم تو رو گرفت پشت فرمون و يه كمي بازي كردي و برف پاك كن و آب پاشو زدي و بعد كه آروم شدي اومدي بغلم و راه افتاديم

يه اتفاق ناجوانمردانه هم واسه مامانت افتاد

قبل از رفتنمون ماكاروني رو ريختم تو آب و گذاشتم پخت و قرار شد وقتي برگشتيم يه سس درست كنم شام بخوريم

غذا كه آماده شد من واسه خودم پنير ريختم و بابات گفت كه نميخوره

اما طبق معمول از غذاي من تست كرد

بعد يه دفعه گفت چرا پنيرتو رختي و يه تيكه بزرگ گذاشت تو بشقابم

شك كردم

آخه پنير رنده شده بود

فهميده بودم يه ريگي به كفشش هست اما نه تا اينقد

تا گذاشتم تو دهنم بابات از خنده منفجر شد گفت آدامس بود

دلم ميخواست خفش كنم

خيلي بد جنسه

هنوزم كه يادش ميوفتم خنده ام ميگيره

به تو هم ماكاروني دادم و خوشت اومد

راستي اين روزا يه كار جالب ميكني

لباتو غنچه ميكني

خيلي خنده دار ميشي اما تا ميخوام ازت عكس بگيرم حواست ميره به گرفتن دوربين

بعد از 30 تا عكس يه دونه گرفتم اما بازم خيلي خوب نشد

اينم عكست

1

2

قربونت بره مامانت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیسو جون
11 خرداد 91 16:21
الهی همیشه شاد باشین هههههه قربونش برم با این کارای جدیدش
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 17:05
همونو که گفتی خدا کنه به مشکل من بر نخوری
خاله ی ستاره
11 خرداد 91 17:09
aaakhey elahi ghorbunet beram khale juniii eshgham dg agha shode vase khodesh mani junam kheily duset daram khale tavalodetam mobarak bashe jigaraaam ishalla hamishe salem o salamat bashi va hamitor pesare aghayi baraye pedar o madare golet
نارینه
11 خرداد 91 22:59
ههههههههههه چه بانمک آناهیتا هم این کارو تازه یاد گرفته
مامان ساقی و محمد
13 خرداد 91 12:39
خیلی خوشحالم که عکسهای مانی جون رو میبینم. چه غنچه خوشگلی.
مرضیه
14 خرداد 91 17:20
جیگر طلا عکس دوم خیلییییییی نازه ماکارانی چه طوری بهش دادی؟ حالا پارک چرا تاریک بود میدونم کجارو میگی.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 خرداد 91 11:07
ای جونم چه بانمک
مامان ماهان
20 خرداد 91 17:46
ای جووووووووووووونم قربونت برم عزیز دلم خیلی ماهی