مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

تولدت مبارك

1391/3/8 22:51
348 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان تولدت مبارك

امروز با كيكت رفتيم خونهء دايي اينا

واي كه چقد مامان حرص خورد

دايي كوروش اينا كه رفتن مراسم

شادي هم كلاس ويولن

بازم من و تو و پوران و آتوسا بوديم

تا اونا بيان مامان كلي حرص خورد

غر زد و ابراز پشيموني كرد

غروب اومدن و مثلا جشن گرفتيم

بازم به مامان حال نداد و كلي غصه خورد

اصلا مامان ديگه

فقط ميخواد گير بده و غصه بخوره

راستي هديه هم چيزي نگرفتي و همه گفتن سر فرصت

به هر حال با كلي خستگي و ناراحتي مامان و نخوابيدن تو اومديم خونه و تو از كم خوابي غش كردي

بازم ميگم اين نيز بگذرد

به هر حال فرشتهء‌ مامان تولدت مبارك

دوست دارم

الهي سالهاي سال سلامت باشي

بوس

تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رادین عشق زندگی
8 خرداد 91 23:31
سلام مانی جونی تولدت مبارک
مامان ساقی و محمد
9 خرداد 91 0:29
تولدت مبارک
مامان گیسو جون
9 خرداد 91 0:38
سلام عزیزم خوبی ؟ تولد مانی گلم مبارک الهی 120 ساله بشه تو رو خدا خودت رو ناراحت نکن به جون خودم خیلی درکت می کنم اما اینهمه مهم نیست شاید بگی برای تو مهم نیست برای من مهمه اما به خدا چند روز دیگه از اینکه اینهمه ناراحتی کردی پشیمون می شی مهم اینکه با اون حال زایمانت الان یه پسر خوشگل و نازو سالم داری که توانایی هاش خیلی بیشتر از همسن و سالاشه الان که مانی جونم متوجه نیست که چه خبره بگذار سر فرصت یه جشن خیلی عالی هم می گیری به امید خدا اون موقع خودشم می دونی چه خبره دو تایی ذوق می کنید
مريم مامان آريا
9 خرداد 91 18:37
تولد ماني جون مبارک ايشالله خودت تولد 120 سالگيشو بگيري. راستي پارسال پسر من خيلي تو شلوغي تولدش اذيت شد. زياد غصه نخور. ايشالله سال ديگه
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 16:22
می شه بگی البته اگه دوست داری مشکلی که بهش برخوردی چی بود ؟
نارینه
11 خرداد 91 23:20
بازم مبارکه با اون مامانت
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 خرداد 91 11:05
مانی جونم تولدت مبارک. با تاخیر. این خاله گرفتار رو ببخش دیر به دیر بهت سر میزنه
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 19:39
تولدت مبارک گل پسر خاله ایشالله 120 ساله بشی و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی ایشالله همیشه در کنار خانواده ی مهربونت خوب و خوش و سلامت باشی عزیز دلم روی ماهت رو میبوسم ببخشید دیر تبریک گفتم
مامان ماهان
20 خرداد 91 17:44
تولدت مبارک مانی جووووووووووووووووونم الهی 120 ساله بشی گل پسر نازززززززززززززززز روی ماهت رو میبوسمممممممممممم