مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

چه کار کنم دیگه

1391/4/22 12:08
386 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان

قربونت برم کوچولوی من

چه کار کنم که تو وزن بگیری و همه واسه ضعیف بودنت منو مقصر ندونن

شنبه بردیمت دکتر

نسبت به ماه پیش 100 گرم اضافه کردی و دو سانت قد کشیدی

وزنت 9/300 بود

دکترت گفت اگه قد نکشیده بود میگفتم سوء تغذیه داره اما باید مراقب بود

نمیدونم من که بهت غذا میدم گر چه به زور میخوری

کلی ویتامین و تقویتی داد

یه دارو هم داد که یه شیشه رو باید یه روزه بخوری البته هفته ای یه دونه یه شیشه فسقلی که ده هزار تومنه و مثه شیر میمونه

حالا خدا کنه مفید باشه

نمیدونم اما بابات میگه چرا پلمپ نیست؟؟؟؟؟

قرار بعد از خوردنشون 300 گرم اضافه کنی

این روزا خیلی دیر و خسته کننده میگذره

جایی جز خونهء مامانیم نمیریم گاهی نگار میاد دنبالمون و میبردمون و گاهی هم با بابات میریم

البته بالا پشت بوم هم میریم وفرش پهن میکنیم و تو عصرونه میخوری

چند روز پیش هم که رفتیم مامانیت اومد بالا و بعد باباییت و بعد عمه رویات چای آورد و بعدشم عمه سمیرات تخمه آورد

تو هم حسابی سرشون رو با اداهات گرم کردی

راه رفتنت تقریبا خوب شده و کمتر زمین میخوری

سخت با مامانت درگیر میشی

گازم میگیری مخصوصا صورتمو و موهامو میکشی و چند تا هم سیلی بهم میزنی

با بابات هم همین رفتار رو میکنی البته گازش نمیگیری

جالب اینجاست که خودت هم ادای گریه در میاری

اما مامان میدونه که همش واسه بازی کردنه

عاشق حمومی هر شب دوش میگیری

صبحا که از خواب پا میشی(مثل یه غنچه وامیشی) من زودی پوشکت رو باز میکنم تا جیش نکردی توش بری توالت

امروز صبح حال نداشتم

اونقد آقایی که هی میزدی رو پوشکت و تا من ببرمت جیش کنی و بلاخره مامان رو شکست دادی و پیروز  شدی

خوشحالم که اینقده خوب و عاقلی

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو جون
22 تیر 91 19:20
سلام عریزم ای جانم بله پس چی که بچه ام باهوشه چی خیال کردی مامانی الهی قربونش برم که وزن بچم کم شده می فهمم چی می گی و چی می کشی خستگی همیشه تو تن آدم می مونه بدتر از همه حرف دیگرانه ان شاا... با این داروها زود جواب می گیری راستی دکترش کیه ؟ کجاست ؟
مامان محمد و ساقی
23 تیر 91 23:31
آفرین به مانی جون که پوشکشو تمیز نگه میداره.موهبت بزرگیه عزیزم که من شدیدا" در این مورد با ساقی درگیر بودم تا یاد گرفت.
نارینه
25 تیر 91 2:23
وااااااااای الهی بگردم که چقدر داره حرص میخوری ...
مرضیه
26 تیر 91 23:39
واااااااای امان از این وزن گیری و غیره ذالک نیکانم 2 ماهه وزنش ثابته. تازه دارو هم نمیخوره. از گازگرفتن و ...هم ماهم در امان نیستیم. خیلی عالیه که ماشالله اینقدر زود جیششو میگه . آفرین مانی جووووووووووونم