مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خرید

1391/4/27 21:57
386 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز عصر با مامانیم و آتوسا رفتیم خرید

یه جفت کفش و یه کلاه و چهار تا هم شلوار واست خریدم و کلی هم مغازه ها رو گشتیم

با اینکه بدون ماشین و کالسکه رفته بودیم و من از بغل کردنت خسته شده بودم اما خوش گذشت.

خیلی وقت بود که اینجوری بیرون نرفته بودم.

تو هم خیلی آقا بودی.

بعدا میام

برم شام درست کنم که امشب دیگه پوستم کنده است آخه زدم تو نخ تنبلی و از بیرون غذا گرفتن

البته تقصیر باباته که حاضری نمیخوره و ناز میکنه

تو اینجوری نباشی ها

دوست دارم نانازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد و ساقی
28 تیر 91 13:37
لباسهای نو مبارک.ایشاا... به خوشی بپوشی عزیزم.
عباسی
28 تیر 91 22:52
http://www.up.98ia.com/images/3dr5zn1j7t5c5ctb0fk.jpg
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 تیر 91 11:14
به به چه همه لباس. مبارکــــــــــــه گلم.
مرضیه
29 تیر 91 12:17
جونم مبارک باشه خاله. همیشه به خرید. سعیده جونم ممنون از بابت وقتی که میگذاری سئولامو جواب میدی. چه چیزای خوبی بلدیا اون پنیر تخم مرغو ایشالله به زودی درست میکنم البته من برای نیکان باید زرده فقط بریزم. تخم مرغ آب پز نمیخوره. نگرانم. مرغ نمکی. والا هنوز درست نکردم . اصلا وقت نمیشه درست آشپزی کنم مدتهاست که هول هولکی یه چیزی درست میکنم . خودت میدونی دیگه. این زود خوابیدن نیکانم شده دردسر چون ما که اون وقت نمیخوابیم بعد آقا کله سحر بیدار میشه من ولی دارم از خواب غش میکنم. حالا تصمیم دارم هر وقت خوابید منم بخوابم.
مامان ماهان
1 مرداد 91 8:31
لباسهای نو مبارکه عزیزم تو شادیها بپوشی قند عسل
نارینه
2 مرداد 91 2:23
لباسای نو مبارک تنبلی که اشکال نداره ... گاز هم باید استراحت کنه خوووووووب