مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خودتی

1391/4/26 16:07
369 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان خیلی بلایی

یه مدته یاد گرفتی که مامانو -----کنی

هر کاری که میخوای انجام بدی و میدونی که درست نیست بوسم میکنی اونم نه یکی ده تا

اما مامان بهت میگه خودتی

تو هم کلی میخندی

هنوزم خوب غذا نمیخوری اما تخم مرغ با پنیر رو خیلی دوست داری و یه دونه رو کامل میخوری

غذاتو بهت میدم و واسه خودم دو تا تخم مرغ با پنیر(دور از چشم بابات آخه میگه من خیلی تخم مرغ میخورم و ضرر داره)درست میکنم تو هم حمله میکنی و تقربا یکیشو میخوری و منم تو دلم میگم کاش سه تا درست کرده بودم

نوش جونت گلم

شیطنتات روز به روز بیشتر و البته جالب تر اما تو مخی میشه

این روزا دیگه چهار دستو پا نمیری و منم شلوارک پات میکنم

تازگی ها وقتی میریم خونهء مامانیم میگن من تو حیاط آزاد بذارمت تا بازی کنی و تو هم هر کاری دلت بخواد میکنی

راستی دندونای 7 و 8 تم در اومده مبارکت باشه

دیروز جغجغه هاتو دادم بازی کنی اما موقع جمع کردنشون درشو ندیدم تمام خونه رو زیر و رو کردم نبود که نبود

یادم افتاد برده بودیش تو آشپزخونه

اونجا رو هم گشتم اما نبود چشمم به لباسشویی افتاد درشو باز کردم دیدم اونجاست

داشتم از عصبانیت میمردم

چقد تو فضولییییییی

به همه چی کار داری!!!!!!!!

خونمون رو که نگو حسابی بهم ریخته هست از دست تو

دیشب مامانیت امیر مهدی و متین رو آورد پایین

فکرشو بکن شما سه نفر کل خونه رو کرده بودین اسباب بازی

وقتی رفتن به مامان کمک کردی تا همه رو بریزیم تو سبدت

عاشق کمک کردنتم

خیلی دوست دارم پسر خوبم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عباسی
26 تیر 91 17:21
http://www.up.98ia.com/images/3dr5zn1j7t5c5ctb0fk.jpg
مرضیه
26 تیر 91 23:31
به به سعیده خانم. عزیزم مانی که کمک میکنه و اینقدر شیرینه. در ماشین لباسشویی رو هم که باز میکنه. ای جووووووووونم. راستی پنیر و تخم مرغو چه جوری درست میکنی؟ سرخ میکنی؟
آرتین خان خان ایران
26 تیر 91 23:34
مانی جون چقدر پیشرفت کرده عزیزم آپ میکنی خبرم کن حتما
آرتین خان خان ایران
26 تیر 91 23:35
راستی عزیزم نگران کمبود وزن مانی نباش همه بچه ها توی این سن همین جوری میشن اما دوباره خوب میشن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 9:59
دندونای جدید مبارک عزیز خاله خیلی شیطون شدیها خاله. مثل اینکه یه کمی مامان رو کلافه کردی. ولی چه میشه کرد شما دردونه های ما هستید و شیطنتهاتون رو هم به جون میخریم.
مامان محمد و ساقی
28 تیر 91 13:36
سلام به مامانی و پسری پس حسابی شیطون شده.همه ی بچه ها یه مخفی گاه دارن.مال شما حتما" لباسشوییه. آفرین که اسباباشو جمع می کنه.
مامان ماهان
1 مرداد 91 8:34
به به مانی جون شیطون بلا مخفیگاهت ماشین لباسشوییه آفرین که به مامان کمک میکنی
نارینه
2 مرداد 91 2:22
مبارکه دندونا ... مبارکه شیطنتهای جدید ههههههههههه