مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

14 ماهگی

1391/5/8 14:07
334 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 14 ماهگیت مبارک

قربونت برم که اینقده آقا شدی

یاد سال گذشته که میوفتم ضعف میکنم

گاهی دلم همچین واسه کوچولو بودنت تنگ میشه که نگووووو

الان داری واسه خودت بازی میکنی و هر از گاهی مامانو مجبور میکنی که توپ هاتو از زیر مبل در بیاره

خوشحالم که سلامتی

و خدا رو شکر میکنم

راستی روز جمعه خونهء مامانیم بودیم تو اون رنگ کاری ما کم بودیم که رفتیم و این شد عاقبتش

1

2

گریه هاتم واسه این بود که چرا قوطی رو ازت گرفتم

البته چون قوطی کوچیک بود گرفته بودی دستت و تکون میدادی و درش هم وا شد و من هم مثه خودت شدم

کفش و شلوارتم نو بود و البته جین و کفش منم رنگی شد

لازم به ذکره که رنگش اکرولیک بود و لباسامون تمیز نشد

فدای سرررررررررررررت

بازم مبارکه 14 ماهگیت

بوووووووووس واسه عمر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نارینه
9 مرداد 91 3:51
مبارک 14 ماهگیت مبارکه کفش و شلوار نو که باید بخری !!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مرداد 91 14:01
14 ماهگیت مبارک خاله جون.
مريم مامان آريا
10 مرداد 91 17:44
14 ماهگيت مبارک عسل ببين چيکار کرده صورتش پاک شد؟ راستي چشماي ماني جون رنگيه؟
مرضیه
11 مرداد 91 15:23
مبارکهههههههههههه ایشالله 140 سالگیت خاله
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 19:30
14 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. وای وای چه کارهایی کرده.