مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

روزهای خسته کننده

1391/6/16 11:56
336 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان این روزا خیلی سخت و خسته کننده است

غذا نخوردنای تو و بهوونه گیریهات که از هر چیزی بیشتر اذیتم میکننه و دلتنگی های خودم که همراه شده با نزدیکی فصل پاییز و زود تاریک شدن هوا واقعا خسته کننده است

این روزا مثل قبل که تقریبا یه روز یا دو روز در میوون خونهء مامانیم بودیم بازم میریم گرچه مامانیم نیست اما خونهء دایی نادر و کوروش به تو بد نمیگذره

یکشنبه: با نگار رفتیم بیرون و واسه تو خرید کردم تو هم کلی بازی کردی که عکساشو سر فرصت برات میزارم

دوشنبه: با مامانیت و باییت و بابات رفتیم تا مغازه رو ببینیم و بعد هم سه نفره رفتیم خرید

یه دست لباس برات گرفتیم و بابات برات یه سه چرخه گرفت.

سه شنبه: خونه بودیم و تو دائم بهوونه میگرفتی شب بابات یه ماشین قولنامه کرد که با یه دو دو تا کردن من و کلی صحبت بهمش زد

چهار شنبه:دایی کوروش اینا اومدن دنبالمون و رفتیم خونشون کلی تو بالکن و حیاط بازی کردی

بردمت خونهء مامانی که بخوابی الهی قربونت برم در اتاق مامانی رو که باز کردم کلی ذوق کردی و پریدی و گوشی تلفن رو برداشتی همه جا رو هم بهم ریختی

نبودن مامانیم خیلی سخته دیروز بهش زنگ زدم و کلی دلم هواشو کرد همه مون دلمون تنگ شده دایی نادر که حسابی اشکمون رو در آورد و گفت من طاقت ندارم مامان اونجا باشه و ماهم کلی گریه کردیم

مامانیم گفت اگه یه دختر خوب واسه امیر پیدا کنه و زنش بده خیالش از تنها نبودنش راحت میشه و میاد

این دلتنگی های من ممکنه تو رو هم اذیت کنه پس مامانو ببخش اگه گاهی بد اخلاقه

اینم بگم که هر روز بابات میبرت سوپر مارکت و برات خوردنی می گیره و تو هم فقط باهاشون بازی میکنی

البته هر وقت هم که میره بالا تو رو باخودش میبره و مامان 20 دقیقه ای تنها میمونه(چون تو بیشتر از 20 دقیقه بدون پوشک احتمال داره جیش کنی و بابات میارت پایین)

راستی قراره بابا یه ماشین کوچولو بخره تا فعلا باهاش سر کنیم

با اون دل کوچولوت دعا کن مشکلات همه حل شه

بوس واسه پسر کوچولوی مهربونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

Man & Ma
16 شهریور 91 12:07
____¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ زود بیا آپیدم . منتظر حضور گرمت هستــــــــم . اینم وبلاگ نی نی جونمون www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
نارینه
16 شهریور 91 12:39
الهی آبجی قربون دلت بشه که اینقدر تنگه مامانشه ... دعا میکنم تا زودتر یه دختر خوب پیدا بشه و خیال مامانی راحت بشه و زود برگرده ماشین کوچولو چیه اونوقت ؟؟!!
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
17 شهریور 91 1:31
وای چه غمگین نوشتی عزیزم امیدوارم همیشه سایه مامانت بالای سرت باشه.
مامان فندق
17 شهریور 91 17:14
سلام ممنون که به وبلاگ فندق جونم سر زدی من شما رو لینک کردم . شما هم لطف کن منو به اسم وبلاگم بلینک
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:27
عزیزممممممم بیا بغلمممممممم الهی همیشه شاد باشی تو رو خدا با خودت این کارو نکن پیشاپیش ماشینتون مبارک
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:27
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php از فردا رای گیری شروع می شه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:33
ای بابا دوست جونم چه بی حوصله ای. انشالله مامانت هرجا هست خوب و خوش باشه. پس منکه از مامانم همیشه دورم چی بگم. در ضمن یه چیزی رو متوجه نشدم. مگه مانی جون رو داری از پوشک میگیری؟
سپیده
19 شهریور 91 0:48
http://koodakeman91.niniweblog.com/ سلام. با تشکر از رای تان
مامان محمد و ساقی
19 شهریور 91 13:09
سلام عزیزم.خوبی؟این حالت رو خوب درک می کنم ولی سعی کن صبر و تحملت رو بالا ببری. وسایال و سه چرخه مانی جون مبارک باشه. یه ماشین جمع و جور بگیر که حوصلت سر نره.ما هم همین کارو کردیم.بهتر از نداشتنشه. خوش باشی عزیزم.
مامان خورشید
20 شهریور 91 15:11
الیهی جاش خالی نباشه و هر چه زودتر و به سلامتی برگرده. آرزو می کنم هیچوقت دلتنگ نباشید و همه لحظه هاتون به شادی بگذره. روی ماه مانی جونم رو می بوسم.
مرضیه
21 شهریور 91 18:09
جای مامانی خالی نباشه گلم. ایشالله زودی برگرده. منم اغلب تنهام شاید هر چند هفته 1 بار بیام کرج که اونم کوتاهه. دیدی گفتم دوباره ماشین میخرید من میدونستم راستی امیر دایی تونه؟