مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عکس

1391/7/1 14:28
323 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوش اخلاق من  از خواب که بیدار میشه این شکلیه

1

2

3

4

و بلاخره

5

اینم یه نوع از عصرونه های پسرم

6

تا از خواب پا میشی میری سراغ یخچال تا شیر یا آبمیوه بهت بدم

7

8

9

قربونت برم که همیشه لم میدی و مثه پادشاه ها نوشیدنی میخوریماچقلب

اینم نصفه شب که من و بابات واست موشک درست میکردیم و دو تا دفتر رو تموم کردیم و تو هم همه رو مچاله میکردی

10

میبینی خونه رو تازه موشکا تو عکس نیستن چون همه رو پرت میکردیم تا ببینیم کدومش بیشتر میره

همهء خونه شده بود کاغذ تو هم ادای مارو در میوردی و میگفتی بوووووووووم

فدات شه مامان دلیل خوشحالی های بچگونمون

من و بابات خیلی دوست داریم خیلییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان مانی
1 مهر 91 16:48
سلام به مامان مانی جون خیلی پسریس نازی داری وقتی از خواب بیدار میشه ملوس میشه فسقلی ببوس گل پسرت رو از طرف ما
نارینه
3 مهر 91 19:31
خاله فدای این بی بی انیشتین بشه خاله فدای اون انگشتاش که ذرت دونه دونه میخوره شماها هم خوب به هوای بچه موشک بازی میکنیداااااااا
مامان گیسوجون
3 مهر 91 20:28
سلام عزیزم خوبی ؟ ماشاا... چقدر بزرگ و ناز شده ماشاا... به اینهمه مو نمی خوای موهاشو یه کم کوتاه کنی ؟ خصوصی داری
نانی
4 مهر 91 7:45
ای جااااااان موهاشو ببین. چقدر ناز شده ماشااله. وای چقدر زود بزرگ میشن و ما هم ... ایشااله همیشه در کنار هم شاد باشین و سلامت
مامان ارش وارین
4 مهر 91 13:52
سلام مانی جونم خیلی عزیزی دوست دارم هزار ماشاالله


میسی خاله مهربونش بوووووووووس
خاله جون
4 مهر 91 14:55
اي جوووون ماشالا دوست داريد يه آلبوم از عكساي شنگ جوجوتون داشته باشيد؟ به وبلاگ من سر بزنيد